sobota, 11 lutego 2017

TAG Kolekcjonerów LPS #1 (by WisienkaLPS)

Hejka! ^^
2 tygodnie przerwy?! Tak! Krótka, zwięzła odpowiedź: szkoła. Odkąd nam się ferie skończyły, w niewiarygodnym tempie ruszyła machina sprawdzianów, kartkówek i prac domowych. Nie czytałam nawet waszych notek! :( W ogóle na bloggera nie wchodziłam. Jednak... ostatnio zajrzałam a tu same miłe niespodzianki - Julie z bloga: Mój Świat LPS powróciła!! 😊😏 Tak się cieszę!! Uwielbiam jej bloga! To zdarzyło się niedługo po tym gdy zakupiłam sobie piankę kolorową, by zrobić kanapki dla LPS (Julie zrobiła DIY na taką kanapkę ^^ niezmiernie mi się spodobało). Z pianki LPS'kom można naprawdę ładne rzeczy i jedzonko zrobić 😙★ . Poza tym zaglądnęłam i o dziwo pod mym ostatnim postem pojawiło się 8 komów 😵 wooow serio trudno mi w to uwierzyć, dziękuję za waszą aktywność ;*
Obiecuję też, że przeczytam wasze notki, których jeszcze nie widziałam, skomentuję to i owo i... takkk z tym LPSTube'm... do teraz jeszcze nie wykupiłam neta na telefon (nie mam czasu, żeby obejrzeć filmiki i korzystać z niego tak, by wykorzystać cały limit). Ale ja wam powiadam: pewnego dnia sobie go załaduję i poodwiedzam kanały ;)

♦ Zmiana wyglądu LPS...
Przez te parę tygodni wygląd moich PetShop'ków zmienił się dogłębnie ... Bardziej zajęłam się ziomkami & Bad Girls (i nie tylko), przerzuciłam się na tworzenie fryzur LPS'om o.O, dokończyłam niektóre uliczki. Mehh jeszcze pragnę stworzyć typowy pokój Hip-Hopowy dla Amki i Azalei/Iggy (bla bla nie wiem czy taką koniczkę nazywać Azalea czy Iggy) Heheh na jedno wychodzi ;p - tak, ona odzwierciedla tą australijską raperkę.
NAJBARDZIEJ SZOKUJĄCA RZECZ:
Odważyłam się pomalować PetShopa!! (w sumie już 2) Spokojnie!! - tylko troszeczkę. To jest: podkreśliłam na dole oczy Azalei czarną farbą, a Pitusiowi domalowałam czarne krechy pod oczami ;# Pokażę wam wkrótce ;)

♦ Ożywienie aska!
By the way niezwykle ożywił się mój ask - jak na razie odpowiedziałam na 80 ileś pytanek, zapoznałam się trochę z miłośnikami Littlest Pet Shop (głównie są to osoby z LPSTube), odwiedzam aski LPSTuberek coraz częściej i ogólnie strasznie się w tego aska wkręciłam. W międzyczasie zdarzyła się rzecz smutna - ŚnieżkaLPS odeszła przez hejty :(
Ahhh i zrobiłam 'ala' Kleopatrę LPS'ową! Na asku można ją zobaczyć (tak jak i niektórych ziomków i zdjęcia LPS, które się tutaj jeszcze nie pojawiły)

♦ Disney Chanell - "Bizaardvark"
Mam wam jeszcze więcej do powiedzenia - już posiadamy kanał "Disney Chanell" na telewizorku!!!! Przez te wiele lat rozstania z nim, dużej liczby serialów nie oglądałam do końca, a teraz gdy mam szansę to nie lecą jak na razie produkcje takie jak 'Nie ma to jak statek/hotel' <33 "czarodzieje z Waverly Place' czy 'Z innej beczki' :/ Za to wciąż mogę oglądać kochaną "Jessie" ;3 i uwaga! nowy sitcom na Disney Chanell, który dopiero co poznałam, ale strasznieeeee pokochałam, jest superaśny, śmiechowy, najlepszy, obejrzałam jak na razie wszystkie części poza tymi 12 - oma, których NIESTETY Polska telewizja jeszcze nie emitowała........ to.... "Bizaardvark" <3333
Podwójnie cieszy mnie to, że aktorzy w realu są w mniej więcej takim samym wieku jak  ja ^^
Najbardziej megaśnaaaa jest "Cięta Riposta" (rap) śpiewana przez dziewczyny zarówno w j. polskim jak i j. amerykańskim. Lovvkam <33333   (Mam zamiar zrobić teledysk Amy i Azalei/Iggy do "Ciętej Riposty" juuup)!!!!!! :D

*************************
Po tej niespodziewanej przerwie przynoszę wam TAG kolekcjonerów LPS.



TAG od: WisienkaLPS z bloga LPS Z Pasją



1. Gdzie i kiedy zdobyłaś pierwszą figurkę?
Pierwszą figurkę kupiła mi mamuś kiedy chodziłam do przedszkola. Dostałam ją od niej będąc w domu.

2.Ile figurek liczy Twoja kolekcja?
OTO JEST PYTANIE XD Ostatnim razem, parę lat temu było ich między 80-100 (bo wtedy liczyłam). Od tego czasu dawno już nie przeliczałam, ale na oko będzie jakieś 120 albo mniej, albo więcej xdd. 




3. Ile masz popularnych LPS?
Z tych "pełnych POP-ów" (collie, jamniki, shorthairy, dogi, spaniele) - 3.
Z tych "pół POP-ów" (beagle, jamniki i spaniele drugiego kształtu, chihuahu-y, lisy, wilki, bulteriery itd.) to jakieś 7-8 (nwm czy zaliczać również każdego Basseta, bo w sumie były w normalnych cenach, jedynie ta pocztówkowa jest na ogół droższa).

4. Ile masz brokatowych lps?
Mam 4.

5. Ile masz lps z SEP?
Kurczę dużo jest tych SEP, muszę looknąć do Plamcia LPS na tę notkę, za momencik policzę ;p
J-u-ż : 8 

6. Masz jakieś unikaty? Jeśli tak to jakie?
Posiadam 2, ale tylko te za naklejki. To jest: ptaszek Kiwi i Pawian. 
Aaaaa JA CHCE JAGUARA

7. Masz jakieś manie lps?
Ooom z maniami LPS'owymi najbardziej mi się blog MeCatze kojarzy ^^ 
Heheh, ja i manie? Czy ja wiem? Po prostu kupuję LPS, które są mymi marzeniami i te, które mi do gustu przypadną. 
Ale skoro o tym mowa to na pewno lamy (mam 2) TAK, WIEM MAM ZALEGŁY JEDEN SHOPPING I TAK - KUPIŁAM LAMĘ. Brakuje mi już tylko jednej do ukończenia, ale tak się złożyło, że lubjam ten kształt i każda lama mi się podoba, i bardzo chcem tamtąąąąąąąą . Poza tym ostatnimi czasy fascynuję się bardzo konikami i zebrami, które o dziwo zdobię wszelkimi fryzurkami oraz drugim kształtem jamniczków, owczarkami niemieckimi (wielbię je<333), może króliczkami?, trochę Bassetami, wilkami 
STWIERDZAM FAKT: Jak na razie manie są nie dla mnie xddddd

8. Jaki jest Twój wymarzony lps?
OHOHOO! Za dużo ich by wymieniać! Alee chyba największym marzeniem jest dog. Kocham dogi, chciałabym choć jednego, zwłaszcza tego brązowego, zwyczajnego <333 Och, ich oczka są takie nadające się do ról ziomków w mych serialach (które jeszcze nie powstały, ale powoli piszę pierwszy scenariusz). 


*Dlaczego on musi mieć tą perukę??? Do kolorystyki nie pasuje 😂*

Poza tym od marzonek powstają podstronki "Marzenia LPS" ----> "Spełnione" i "Niespełnione" ;3

9. Chciałabyś mieć Comic Con Kitty?
Nie jest jakimś genialnym marzeniem wszechświata, ale z 'nie-naklejkowych' unikatów chciałabym go najbardziej.

10. Gdzie najczęściej kupujesz lps?
Wszystkie starsze LPS w sklepach stacjonarnych (wtedy gdy były produkowane), a obecnie przez Internet (OLX i Allegro), czasem od koleżanki.

11. Jaka jest Twoja ulubiona figurka? Gdzie i kiedy ją zdobyłaś?
Mam wieleeee ulubionych LPS ♥♥ A te najulubieńsze stoją w pierwszym rzędzie na półce ^^

To znaczy: cały gang ziomeczków pozdro Rondel xdddd (razem z Amką i Iggy/Azaleą - Bad Girls jest ich 9) OMG TAK DUŻOOO?? Skąd ich tyle przybyło??????  , jamniczka z zestawu walentynkowego (na razie mówię na nią Avery, ale nie wiem, bo może zmienię jej imię, Chihuahua Rachell, wszystkie Owczarki Niemieckie, żyrafka Zuri, konie, zebra, różne psy, kotek Shorthair - Britty, Beagle - Namika i... WSZYSTKIE KOCHAM I KONIEC KROPKA! ;D

12. Którą serię najbardziej lubisz? G1, G2, G3 czy G4?


13. Co sądzisz o serii G3 i G4? Która według ciebie jest lepsza?
Dobra... najpierw się przyznam, że mam żyrafę - Melmana z G3 [Dlaczego? A to tutaj link
NIGDY NIE KUPIĘ/ NIE LUBIĘ (bez obrazy)/ G2 POWINNO ZOSTAĆ!!!
Są niedokładne, sztuczne, trochę dziecinne? (no co? tak wyglądają), 'posklejane', nierealne i wiele innych epitetów................. -,-
Wydaje mi się, że lepsze jest G3 yyy? A zresztą! Nie wiem! Po prostu nie wiem! Ich w ogóle nie powinno być! (sorki)

14. Co sprawia, że kolekcjonujesz lps?
Pasja, 'zamiłowanie' do nich <3, to, że wraz z nimi rozwijam inne zainteresowania, umiejętności: pisanie, nagrywanie, rysowanie, tworzenie artystyczne/plastyczne, fotografowanie, fantazję i pomysłowość xdd i wiele innych.
Dzięki nim... odkrywam siebie! :D
I najbardziej to, że mogę na nie przekładać styl, którym się fascynuję, nadawać imionka, charakterki, cieszyć się życiem razem z nimi, 'ożywiać' je po swojemu i no... ojj nie wyobrażam sobie życia bez nich!!!!! 

15. Co sądzisz o popularnych lps?
Nie będę się rozpisywać - o nich będzie notka (kiedyś, kiedyś, kiedyś, kiedyś...). Powiem jedynie, że są prześliczne, nieco poważniejsze od większości LPS i przez to nadające się do filmików. Ale wkurza mnie, gdy LPSTuber-ki z nimi przesadzają.. 

16. Jak często bawisz się lps?
Pytanie mnie załatwiło hehe ;p nie no, tak serio to tak dosyć często, jak mam wenę ;3 W tym nic złego - inaczej gdy bawi się małe dziecko, a inaczej gdy dajmy na to taki kolekcjoner - poważniej. Jak na razie odgrywam różne scenki, ćwiczę ton głosu i wymyślam wszystko do scenariusza. Jeśli już to nagrywam drobne filmiki z nimi np. na snapie, 'telefonowe' czy kamerowe, w których gadają. 
Ale serio to często lubię sobie nimi pogadać, poużywać trochę Slangu, wymyślać śmieszne teksty, zdarzenia i cytaty. Najczęściej oczywiście w moich łapkach znajdują się wtedy ziomy i Bad Girls <3 zaspamuję was nimi kiedyś.
Hmm i chętnie tworzę kłótnie pomiędzy BFF'kami ;p  "Jessika, ja ci tej ryby nie zapomnę! xd" .

17. Co sprawia Ci największą przyjemność w zabawie lps?
Sądzę, że dość się napisałam na górze ↑ jak i na dole ↓ ;3  TAK- odpowiadam na te pytania nie po kolei

18. Co sprawia Ci największą przyjemność w kolekcjonowaniu lps?
To, że je kolekcjonuję? Ymm... nie bardzo wiem jak odpowiedzieć (...) O! Albo to, że mogę potem patrzeć na moje 'zdobycze' stojące na półkach w ich strojach, patrzące się na mnie ^^ I oczywiście największą przyjemność sprawia mi zakup wymarzonych LPS ♥

19. Jak często kupujesz nowe lps?
Różnie... Jak mam kaskę to kupuję. A, że jak mam kaskę to (ostatnio)
wydaję ją wyłącznie na Littlest Pet Shop, to dość często.


20. Co najbardziej lubisz w lps?
No wszystko, no! Ich słodziakowy wyglądzik, cechy, których nie będę powtarzała kilkanaście razy (jak wyżej w odpowiedziach ↑) oraz to, że są niepowtarzalne, nietypowe - one są wprost stworzone do nagrywania!!!!!!!!!!!

******************************************************
Jak się TAG'a czytało? xdd  
Baj! ;*

xxCanda



ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Loke: Dzięki ^^kiedyś na pewno będziesz miała;)
Ola: Dziękuję! ☺
GalaxisLPS: Dziękuję ;* Życzę ci jej! ;)
Kawaii Irin: Heheh 😳
Wolfy: Dziewczyny dziękują ;) Nie, szaliczki zrobiłam najprostszym z możliwych sposobów ;#
Maskonur: Thanks ;* Spróbuj! ;)
Egon & Isen: O dziękuję :) Miło, że wpadłaś ^^
Dreamer-ka: Dziękuję ^^

6 komentarzy:

  1. Spoko dobrze się czytało :p Super notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym nie pomyślała, że mogę się komuś kojarzyć z maniami XDD.

    Lamy to mania idealna!! Też je maniowałam [jeśli chodzi o G2 - ukończona; G3 - w połowie; G4 jak narazie w połowie, ale zobaczymy co dorzucą :p].

    O ile G3 to było zupełnie co innego, tak G4 są swego rodzaju powrotem do G2 więc nie rozumiem skąd takie nastawienie. Ale argument, że są dziecinne zrobił mi dzień XDDD. Kurcze to są zabawki przecież XD. G2 też są dziecinne a i tak je kochamy bo na samym początku hasbro się bawiło w cienie ://

    Uff - no i to pocieszenie, że nie tylko ja wymyślam jakieś durnoty jak się bawię XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Tez nie lubię G3 i G4 :// A, i mogę ten tag tez zrobić na moim blogu? Żeby nie było że kopiuję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też już wolę G3 od G4. Nwm czemu. G4 wydają mi się nad wyraz dziecinne. Chyba po prostu za bardzo mi przypominają ten okropny serial 😖

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, a ja już dawno nie potrafię się bawić LPS, A CHCIAŁABYM....Zgadzam się z Galaxis, pod względem okropności serialu :/
    Super notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Czyli nie tylko ja się jeszcze bawię petkami, yeah :D

    OdpowiedzUsuń