niedziela, 29 stycznia 2017

LPS: Sesja zdjęciowa #2 - Jessika i Ashley w samochodzie ^^

Hello!
Troszkę dawno nie było tutaj sesyjek zdjęciowych... a w zapasie mam ich bardzoooo dużooo i dodatkowo dochodzi ich coraz więcej...
Uznałam więc, że warto byłoby wstawić jakąś w miarę pasującą do obecnej pory roku... wybrałam zbiór wieluuu zdjątek Jessiki i Ashley. Za ich fotografowanie <jak widać> wzięłam się w samochodzie. [Zresztą powiem wam, że większość moich zdjęć LPS'ów robię właśnie w aucie :o  Wtedy mnie chęci biorą xdd] Za oknem samochodu troszkę widać klimat zimowy, toteż myślę, że pasi. Sesyjka ta, odbyła się jeszcze w tym miesiącu na początku moich ferii. Dokładnie: w dniu notki o zestawach zimowych.
Dziewczyny ubrały się w szaliczki ^^

No to... wstawiam! ;)
*Sorry, że takie puste te zdjęcia bez ozdabiania, ale jakoś nie miałam chęci na to, a poza tym... niektóre fotki wyglądają zupełnie lepiej bez tego ;3*

Oto te przyjaciółeczki ;p





Kiedy byliśmy u cioci Ashley zauważyła cytat na ulotce leżącej na stole "Inteligentni ludzie jedzą ryby" <czy coś w tym stylu, serio!! >
A że Jessika ryb nie lubi, ta posądziła ją o to, iż nie jest inteligentna.

Doszło do kłótni...












Na szczęście dziewczyny się pogodziły i znowu były sis'ki, że szok 👌💖


♡♡♡
To tyle na dzisiaj ;)
Papap!

xxCandy

ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Kawaii Irin: Nomci ;)
Maskonur: Dziękuję ;* Na pewno kiedyś zdobędziesz ;)
Dreamerka: Dziękuję :]
Unknown: To fajnie ^^ Bardzo dziękuję za rad, dotąd nie znałam tego sposobu ;)
GalaxisLPS: Szkoda :/ Kiedyś na pewno będziesz miała! :D Dzięki, taak... właśnie znałam już wcześniej ten sposób, ale na szybko wzięłam zmywacza i tak jakoś wyszło :/

8 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, ja nie mam żadnego basseta x_x

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia 📷💕 Jessika jest śliczna 😻 Mój wymarzony Basset 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oczywiście bo bassety xD

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLiczne bassety :3 Szaliczki były w zestawach, czy sama robiłaś?
    ~Wolfy

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie ^^ Ja (o dziwo) nigdy zdjęć w samochodzie nie robiłam, muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń