środa, 5 kwietnia 2017

LPS & Shopping #5 - Kolejna okazja! (zaległy Shopping)

Tak jakoś w lutym (?) wypatrzyłam okazję na OLX-e...
Szukałam długo, ale znalazłam świetną ofertę. Wyświetleń wcale nie miała mało, a jednak okazało się, że LPS-ki, o które się rozchodziło, (ku mojemu zdziwieniu) nie były jeszcze sprzedane.
O jakie LPS-ki chodziło, skoro to 'taka okazja'?
👜~ 👜 ~👜~ 👜~ 👜 ~👜




Doszła paczka. Na LPS-ki nie czekałam zbyt długo, a sprzedawczyni okazała się bardzo miła.




No to co? Otwieramy?!

Achh to podekscytowanie........ :D
....
....

....
....

I ten uczuć, kiedy natrafiasz na pewne przeszkody....



.........
....
.........
.....



....


.
....
I oto są! - 4 piękne LPS-ki! <3



Jak widzicie są to kolejno: konik #1081, wilk #2141, lisek #2400 i llllaaaamaa #1937.

Konika, a właściwie 'koniczkę'/klacz nazwałam Iggy/Azalea. Skąd się wzięły dwie możliwości...? Otóż jest to imię i nazwisko pewnej australijskiej raperki, którą ta koniczka ma odzwierciedlać - będzie w teledyskach rapowała jej rapy i piosenki, w których się pojawia. A ja stwierdziłam, że obydwie nazwy do niej pasują, tak więc istnieją dwie możliwości. Jak widzicie - podkreśliłam jej oczy czarną farbą i dodałam opaskę z włosami. Jej kolor włosów jest taki, jak tej raperki.

Wilczkowi nie ustaliłam na razie imienia i zupełnie nie wiem kim będzie. Pisząc "kim" mam na myśli to samo, co w przypadku Iggy. Z powodu, że różnych raperów zaklepałam już dla Collie i dogów, dla niego został na pewno Sean Paul, Drake, Chris Brown lub może należeć z Trampulem do Twenty One Pilots. W ostatecznym wypadku zostanie jednym z Bars & Melody. Zrobiłam mu już pierwsze zdjęcia, ma swoją czapkę z napisem 'Cool'. Był moim wielgaśnym marzonkiem ♥

Lisica otrzymała imię Ellie/Ellaine. Inni najczęściej będą mówić na nią Ellie, lecz w sprawach formalnych musi korzystać z imionka Ellaine. Odzwierciedla lubianą przeze mnie piosenkarkę Ellie Goulding, której piosenki często słyszeliście na tym blogu. Lisiczka zauroczyła mnie swoimi oczkami i słodkim kolorkiem. Dodam również, iż to pierwszy lisek w mej kolekcji.

Lllaaamaa Naomi! To już druga lama w mojej kolekcji, a do ukończenia 'mani' pozostało mi jedno zwierzątko z tego kształtu. Ona nie odzwierciedla żadnej sławnej osoby, jest... llamą Naomi! :D Aaah koniecznie muszę ustalić jej stopień pokrewieństwa z Kuzko....  Koffaśnaaa <33

Już tłumaczę o co chodzi z tą okazją - każdy LPS kosztował 8 zł!! Każdy! Wilki i liski zazwyczaj są droższe, nie myślałam, że trafię na tak wspaniałą ofertę, a jednak! <3

Akcesoria: Do liska była dołączona piękna, zimowa czapeczka, a w gratisie otrzymałam zieloną miseczkę dla LPS. Strasznie się cieszę z tej miski xddd Mam już 3 różnokolorowe z tej formy ^^

STAN: LPS-y idealne. Wyjątek stanowi wilczek - ma lekko zdartą farbkę przy pyszczku.

👜~ 👜 ~👜~ 👜~ 👜 ~👜

Hmmm... cóż by tu powiedzieć. W najbliższym czasie nie pojawi się nic innego jak Strefa Informacji + nowe tło (w miarę wiosenne). A! I coś nadzwyczajnego - śniły mi się ostatnio 2 LPS-owe sny. Dodając te dwa zapasowe będą 4. Jeszcze jeden sen i można następną tego typu notkę robić! ;p
Uwielbiam Kwiecień, a wy? Wiosna, Wielkanoc, dni wolne..... Poza tym to mój miesiąc, bo 12 kwietnia mam urodzinki *-* 
Papatki ♥

xxCandy


ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Maskonur: W takim razie życzę ci dużooo LPS-owych snów! |Co nie? BAD BEE
Plam LPS: Dzięki ;) | OMG! Serio horror!! :o /POD ŻADNYM POZOREM NIE WOLNO STRZELAĆ DO LPS, GROZI DOŻYWOCIE XDDDDDDDDDD
Loke: Fajny sen >o<
Irin LPS: Szkoda :/ | Chciałoby się taki karton  👀
MeCatze: Heh, no widzisz 😃
Destinyzx: 😉 | Awww super sen \*-*/

6 komentarzy:

  1. Czy każdy urodził się w kwietniu .-. ??

    Jak dla mnie wilczek to Drake ;3.
    Mam tylko lamę xd. U mnie to Lena ^^
    Konik nigdy jakoś mi się nie podobał, ale czekan na teledyski z nim!
    Liska zazdroszczę bo jeden z piękniejszych owo

    A jeszcze taka uwaga jeśli chodzi o bloga: masz masę etykiet z czego większość jest przypisana do jednego posta. Natomiast te, których używasz często - nie mają zbyt dużego sensu. Z tego co się orientuję [i nawet to sprawdzałam, żeby nie było, że jak byk napisane a ja głupoty gadam XD] pozwalają one wyszukać treść na TWOIM blogu. Nie zwiększają twoich zasięgów więc redukcja ich jest wskazana. Mają nam ułatwić szukanie postów, nie da się nimi promować XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki lisek^^ I lama <3
    Wgl, kiedy lisy stały się takie popularne? Coś chyba przeoczyłam, bo jeszcze kilka lat temu to były raczej zwykłe figurki (chyba, że po prostu ja jestem mało ogarnięta w tych sprawach, co w sumie jest prawdopodobne).

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam Naomi :-) puddilps.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty takie okazje wypatrujesz?! TEN LIS BOŻE ;-; <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, faktycznie spora okazja! Ja na tego liska już poluję dłuższy czas *w*
    Gratuluję zakupów ^^

    OdpowiedzUsuń