niedziela, 30 kwietnia 2017

LPS Gifts #4 - ,,Moje urodziny" + Mini LPS & Shopping













Tak jak już wspominałam - 12 kwietnia miałam urodziny. Byłam wtedy chora, lecz prezent urodzinowy od rodziców szczególnie poprawił mi humor ^^
Co też się w nim skryło...?




....
...
...
..
.
4 słodkie LPS-ki! <3

Są to kolejno: piesek Collie #853, Dog Niemiecki  #817, Królik Angora #1815, Hipopotam #1449
Colliego nazwałam (Sean) Paul. Jest to nazwa znanego rapera/DJ.
Doga nazwałam Lil (Jon). Jest to nazwa amerykańskiego rapera. Warto tu zwrócić uwagę na drugą część jego nazwy, gdyż najprawdopodobniej w moim S.LPS.W. pojawi się kiedyś i odpowiednik Lil'a Wayne. Razem z Paulem są dobrymi przyjaciółmi. Figurkę Lil'a zawsze na pierwszym miejscu kojarzyłam z Valaxem sławnego z serialu "Roza" i "Kissing Sin" u ElaineLPS. Z wszystkich tych demonów i innych w grupce 'ziomeczków' w tych serialach to Valaxa najbardziej kraszowałam *-* On jest zarąbistyy, to jego niedoinformowanie, riposty czy teksty z górnej póły XD <333 Mój Lil z charakterku jest jakby Valaxem, gdyż jest strasznie wyluzowany i taki kurdee noo... taki prawilny, maga fejm, dużoo riposty i wgl. Ziomeczek ma jednak słaby punkt - kochają się w nim Ashley i Jessika (Bassety), które to nie odstępują go na krok (wątki z nimi na pewno pojawią się w mych przyszłych serialach 😆). Lil ma już wybraną przeze mnie przyszłą dziewczynę - jamniczkę #1211. Jamniczka ta będzie moją trzecią Bad Girl (przy tym kumpelą Amy i Iggy) i chciałabym by odzwierciedlała Nicki Minaj. Tak więc to ona jest moim obecnym LPS-owym punktem docelowym ;)
Króliczek jest dziewczynką i najprawdopodobniej otrzyma imię Kelly. Dostała pracę jako sprzedawczyni na stoisku ze słodyczami (stoiska na razie nie zrobiłam, ale już szykuję cuksy ;p). Jej fioletowe włosy na czubku głowy, jak i na uszkach ozdobiłam fioletowym brokatem w kleju (trzyma się bardzo dobrze ^^).
♥ Na temat hipopotamka nie mam zbyt wiele danych. Mogę powiedzieć natomiast tyle, iż jest mym pierwszym LPS-em z tego gatunku.

Króliczek i hipopotamek były dodatkową niespodzianką i w ogóle się ich nie spodziewałam. Paul był moim największym marzeniem Collakowym (odkąd ujrzałam go w "Teenagers"). Natomiast Lil jest moim pierwszym Dogiem, a zatem spełniło się moje największe LPS-owe marzenie - dog, jakikolwiek, ale dog!!! ♥♥ Bosz, ja go strasznie lovvvciam ♥♥ Paul i Lil z pewnością dostaną ziomowe stroje (Paul na stuwe czarną bluzę!!)


Sprzedawca dołączył do figurek również magnes - zieloną żabkę. Niewiarygodnie się z niej cieszę, gdyż to mój pierwszy tego typu magnes z LPS.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Mini LPS & Shopping 
Do powyższych LPS dokupiłam sobie 2 inne cudeńka ↓


Są nimi: fretka #798 i konik #684. Obydwie nie mają na razie imionek.
Fretka po udekorowaniu jej pewnymi dwoma dodatkami kojarzy mi się z Królewną Śnieżką. Tyle co o niej wiem to to, że będzie typowym Pet Shopem zimowym, a przy okazji lubiącym wodę (?).
Konisia również zalicza się do Pet Shop'ów zimowych. Będzie projektantką mody zimowej, a jej ulubionym dodatkiem będą szaliki (bo w oryginalnym opakowaniu miała na sobie szalik xd). Dodatkowo zastąpi Rożka w ciągnięciu zimowych sań.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Czas leci nieubłaganie szybko... Pamiętam dni przedurodzinowe, w których niecierpliwie czekałam na pierwszego Doga Niemieckiego, a teraz? Już go mam, jest częścią mej kolekcji i współczuję tylko czekającej kiedyś sobie. Jednak... cały czas nie mogę wyobrazić sobie, że mam te 2 POP-y, a także dawno kupioną jamniczkę 'Avery'. Mam wrażenie, że posiadam je na określony czas i, że nie są w pełni moje.
Bye ♥

xxCanda


ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Loke♥ : Dziękuję! 😊| Juup!| Miejmy nadzieję, że wiosna ci wybaczy! 😉
GalaxisLPS: Bardzo dziękuję i cieszę się, że się podoba! <33| Dziękuję ;*
Maślaczek: Współczuję i potwierdzam 👍| Bardzo dziękuję ♥
Plam LPS: Thanksik 😉

PS. OMG!!! Paczam teraz na wszystkie wasze nieprzeczytane notki z dni mojej nieobecności w lps'owej blogosferze i liczę..... ponad 40 NOTEK DO PRZECZYTANIA :O

5 komentarzy:

  1. Współczuję zawalonych nauką dni ;_;
    Ja nigdy nie dostaję na urodziny czy inne święta LPS, chyba że wybiorę je sobie sama, bo moja mama nie chce mi ich kupować (uważa, że się nie zna, ale jak ja znajdę, to kupi), a tata... no, czasami jakiegoś G4, ale je też wolę wybierać sama. Tak jest u mnie z większością prezentów. Bywa. :d
    Ta fretka, oh God ;w; <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tak samo jak Loke, na święta/urodziny lps nie dostaję... ale kasę na nie tak XD Awww, jaki cudny hipcio^^ I ta fretka z konikiem <3
    PONAD 40 NOTEK? wow, nie sądziłam, że jesteśmy w stanie napisać tyle w ciągu dość krótkiego na to czasu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tego collie ;D oj my też mamy zawalone z tą szkołą. Jestem w 2 klasie tak jak ty i nie dość, że zaraz milion egzaminów próbnych to przy okazji sprawdziany 😵

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka! :)
    Wiesz, dzięki, że śledzisz mojego bloga! XD fajne party! ;)

    OdpowiedzUsuń