środa, 28 czerwca 2017

#1 "Make something for LPS" - rzeczy, które zrobiłam dla LPS podczas mej długiej nieobecności na blogu

Długo mnie tu nie było.. BARDZO DŁUGO. Tak jak mówiłam - duuuużo nauki, gdyż jak wiecie miałam egzaminy, a dodatkowo kończył się rok szkolny. W międzyczasie doszło mi więcej obowiązków, a także zajmowałam się zainteresowaniami 'poza LPS-owymi'.
Nie wytrzymałabym bez LPS, więc czynności bardziej hmm... "internetowo-lps-owe" oraz "fotkowe" zamieniłam na artystyczne. Zajmowałam się przede wszystkim tworzeniem akcesoriów i ubranek dla nich. Napisałam i tekst rapu do teledysku na LPSTube - to mój pierwszy, nie liczyć drugiego "w szczątkach".
                                                            ○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Zaczynamy nową serię, która <jak myślę> pojawiać się będzie tutaj częściej ze względu na Wakacjon. W tego typu notkach będę prezentowała rzeczy dla LPS (ubranka, akcesoria, meble, pokoje, miejsca publiczne), które zrobiłam w najbliższym czasie, gdyż chciałabym to jakoś upamiętnić (?). Zresztą chyba lepiej, jeśli w ten sposób wam to pokażę niż miałabym wypisywać to w różnych notkach.


Tak, grafika trochę mało.. estetyczna, ale przy pracach artystycznych robi się zazwyczaj niezły bałagan ;)


🍬Jedzonko

1. Crunch-y 
Batony w mlecznej czekoladzie z prażonym ryżem, mmmm... 
Co z tego, że są wielkości LPS-owych tabletów ;>



Wykorzystane materiały: papier- wydrukowane szablony, kolorowe pianki, folia aluminiowa do pakowania kanapek
Na podstawie filmiku:  DIY - Miniature Crunch Chocolate Bar Tutorial  ~ PawesomeTV



2. Kit-Katy
Mamy drugi produkt Nestle - baton oblany mleczną czekoladą, w trzech różnych rodzajach.


Wykorzystane materiały: papier - wydrukowane szablony, kolorowe pianki
Na podstawie filmiku: DIY - Miniature Kit Kat Chocolate Bar Tutorial  ~ PawesomeTV


3. Tuńczyk i mięso



Wykorzystane materiały: plastelina, kolorowe pianki, wycinki z gazetki 'Biedronki', folia, papier techniczny
Na podstawie filmiku: DIY: How to make LPS Food            ~ PipeCleanerCrafts B


4.  Frytki w opakowaniu
U mnie prawdziwym smakoszem frytsów jest pancernik Louis, a u was?


Wykorzystane materiały: kolorowe pianki, papier
Na podstawie postu: LPS DIY #1: Jak zrobić frytki w opakowaniu    ~ LPS Oczami Maślaczka

5. Kanapki
Były zapakowane w folię, jednak w miejscu, w którym robiłam zdjęcie, nie miałam jej przy sobie.



Wykorzystane materiały: kolorowe pianki
Na podstawie postu: LPS'owy powrót do szkoły! #1 - DIY - Drugie śniadanie dla LPS                                                                                                                                                 ~ Mój Świat LPS

📓 Rzeczy

1. Podkładki pod kubki/szklanki
Wykorzystane materiały: papier - wycinki wycięte z gazetki (w oryginalnych rozmiarach), tektura
Na podstawie: mojego pomysłu

2. Papierowa torebka
Lepiej uniknąć inwazji potworaków na jedzenie naszych LPS-ów i spakować je w papierową torebkę..


Wykorzystane materiały: brązowy papier z papierowej torebki
Na podstawie filmiku: DIY - miniature Brown Bag for School                ~ PawesomeTV


3. Ozdobne siedzenia dla LPS


Wykorzystane materiały: papierowe foremki od Muffinek we wzorki, koraliki, sznurki, inne ozdóbki
Na podstawie filmiku: Littlest Pet Shop Do It Yourself #4 Fotel dla LPS        ~ CookieLPStv


4. Lakiery do malowania paznokci 
Przydają się również dla lalek ^^


Wykorzystane materiały: koraliki, kolorowe pianki
Na podstawie filmiku: LPS - DIY Miniature Nail Polish                       ~ PawesomeTV


5. Kamera + statyw




Wykorzystane materiały: wykałaczki, kolorowe pianki, koraliki, przezroczysty plastik
Na podstawie filmiku: LPS - DIY Camera l Miniature Crafts               ~ PawesomeTV

       ○○○○○○○○○○○○○○○○○○
10 chyba wystarczy? Wprawdzie zrobiłam trochę więcej, ale to już w następnej takiej notce. 
Myślę, że zajrzycie do podanych postów/ filmików i zrobicie coś nowego dla swoich LPS-ów. 
Przepraszam za wiosenną grafikę bloga - wkrótce zmienię na letnią.
Odnośnie waszych noteczek - skomentowałam i przeczytałam wiele z tych z... maja/ kwietnia czy jakoś tak, ale jeszcze nie wszystkie. 

Jak zaczęły się wam Wakacje i jakie macie LPS-owe plany na najbliższy czas?


ODPOWIEDZI DO KOMENTARZY Z POPRZEDNIEGO POSTA:
Loke ♥ : Na szczęście już dawno po nich :D | Szkoda :/. Ja zawsze sobie wybieram| ^^
Maskonur: Mhm, to dobrze :D | LPS-ki dziękują <3| Ja też się zdziwiłam, ale wtedy blogi jakoś ożyły. Tak, ponad 40 - tak było w 'zbiorze' moich obs. blogów.
Plam LPS: LPS-ki dziękują <3
Hipis: Supii :D | Aha, współczuje też :(
Alicja: Ok. | Dzięki 😃

7 komentarzy:

  1. jej, żyjesz^^ coraz więcej blogów odżywa- i bardzo dobrze! bardzo urocze są te wszystkie małe jedzonka *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Batony najlepsze! Chyba niedługo sobie trochę podrukuję tych szablonów, o ile mi się uda w ogóle podłączyć drukarkę xD
    No i oczarowała mnie ta papierowa torebka. Jestem ciekawa, jak to się składa...
    Widzę, że nie tylko ja wycinam rzeczy dla LPS z Biedronkowej gazetki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego jeszcze nie zrobiłam swoim LPSom frytek? A bo szukałam wydry w durnych jajkach 'gdzie jest dory' -;-
    Uwielbiam oglądać rzeczy diy więc czekam niecierpliwie na te "pokoje, miejsca publiczne"

    U mnie codziennie nowa notka [czasem dwie]:
    apaulinaznowu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. YaY, nowy post :)
    Możesz jeszcze kiedyś zrobić DIY. Byłoby ekstra!
    Co do dodatków dla LPS, to są śliczne ^*^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, wruciłaś? Jej!!! LOL! Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne! :) szczególnie te kanapki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne akcesoria. Najbardziej chyba podobają mi się kanapki. Super. :D

    OdpowiedzUsuń