niedziela, 7 czerwca 2020

ZAWIESZENIE BLOGA [TERAZ YT & INSTA]


Cześć! Tu xxCanda. Dzisiaj oficjalnie z niemałym spóźnieniem

ZAWIESZAM BLOGA
na długi czas
PRZESIADKA NA YOUTUBE I INSTAGRAM

Taaaak... No a teraz wyjaśnienia

Co z LPS?
Dalej są dla mnie bardzo ważne i wciąż mam masę pomysłów na LPS-ową działalność. Dalej zajmuję się nimi w wolnej chwili i tworzę ich LPS-owy świat. Wciąż będę działać w LPS-owej internetowej społeczności. 


 Dlaczego?
1. 4 KANAŁY NA YOUTUBE
Krótko: robienie LPS-owych filmików daje mi więcej frajdy. 
Co do bloga: nie potrafię już go prowadzić jak dawniej. Myślałam, że jakoś pociągnę jednocześnie kanał i blog, ale nie - nie zrobię tego. Pewnie zaczęłabym powielać treści :/  Zresztą zauważyliście, że teraz już rzadko zaglądam na Bloggera i rzadko się tutaj udzielam. 
Poza tym tak - zamierzam działać na 4 YouTube'owych kanałach: xxCandaLPS, xxCandaMH, xxCandaMSP, xxCanda. Narazie działam tylko na xxCandaLPS. Kolejne rozpocznę dopiero, kiedy tamte się już trochę rozwiną. Tak więc zapraszam na kanał:


2. SZKOŁA 
Za niedługo trzecia klasa liceum i wielkie przygotowania do matury..

3. INNE ZAINTERESOWANIA
_____
Nie chcę oficjalnie 'zamykać' bloga, bo po prostu nie wiem czy coś tu będę wstawiać (np. choćby sesje zdjęciowe), czy wystarczy mi YouTube i Instagram. Pewne jest tylko to, że będę dalej modyfikować starocie. Zresztą już coś tam zrobiłam. Zmieniłam na pewno stronkę "media społecznościowe & kontakt". Dodałam też stronkę "moja kolekcja LPS", gdyż wstawiłam taki właśnie filmik na YouTube w zeszłym roku. 


Jeśli chodzi o media, to założyłam konto na Instagramie: @xxcandalps. Noo i (wciąż w to nie wierzę) wróciłam na MovieStarPlanet (xxCanda)... Grywam w wolnych chwilach zamiast oglądania filmów. (Gra ktoś jeszcze?? Z blogerek mam tylko Igę w znaj.) Zaraziła mnie kuzynka i tak jakoś wyszło. Bardzo się wkręciłam w tą całą MSP-ową (?) społeczność, YT i te sprawy. Właściwie była to dla mnie normalna, jakaś tam gierka, ale kurczę to, co się teraz na niej dzieje (jak nigdy wcześniej) jest mega intrygujące. No i się boję, bo niestety mam już jakieś pomysłyy... LPS, MH, MSP i zwierzaki na YT i Insta. Słabo z moim tempem :# No ale dobra. 

Co do LPS-owego kanału to nowe filmiki już są:



~ Nie za wiele, powolutku, po swojemu i do skutku!

Oczywiście chciałabym z całego serca podziękować wszystkim, którzy odwiedzali mojego bloga! Dziękuję za komentarze, obserwowanie, polecanie, motywowanie, za wszystkooo. Dzięki wam blog naprawdę się rozwinął, a ja przekonałam się do LPS-owej społeczności i postanowiłam pozostać w niej na dłużej. Cudowna atmosfera, śliczne blogi, fotki, figurki, super pomysły... Wspomnę jeszcze, że rozpoczęłam swoją przygodę z blogiem, kiedy blogowały: Loke, Maskonur, MeCatze, Plam, rzadziej Maślaczek, Julsiak oraz Julie. Jeszcze raz wszystkim dziękuję i życzę powodzenia z blogowaniem!
Pozdrawiam. Jak tam życie tak btw?
Baj ♥


7 komentarzy:

  1. Canda, Ty żyjesz! Niedawno zastanawiałam się, czy coś jeszcze napiszesz. Szkoda, że zawieszasz bloga, ale cieszę się, że nadal interesujesz się LPS i będziesz działać w społeczności. <3 Nie gram w MSP jakoś ambitnie, niewiele tam robię i właściwie wciąż tam wracam raczej z sentymentu, ale ostatnio wchodzę codziennie, by zdobyć award (zostały mi niecałe dwa miesiące). Mój nick to Flamily, zaraz Cię zaproszę i oczywiście zaobserwuję na Instagramie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Loke, sii żyję. Super, że jeszcze grasz w MSP, już dodałam. Pozdrówka i powodzonka w blogowaniu <3

      Usuń
  2. Blogosfera coraz bardziej umiera... Ale w 100% cię rozumiem. Ze mną sytuacja jest wręcz odwrotna - z blogami się polubiłam, a z YouTube już nie do końca...
    Instagrama już obserwuje, a kanał śledzę od jego początku 💕

    Życzę powodzenia na YT oraz IG i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś tu napiszesz :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, niestety dopiero teraz poznałam twój blog, w 2019 mało działałam to dlatego :/ W każdym razie bardzo bardzo mi miło, że wpadłaś na mój i dodatkowo śledzisz kanał! Dziękuję naprawdę!! ♥

      Usuń
  3. Oo, w końcu nowa notka! Rozumiem powody zawieszania bloga..W MSP czasami sobie pogram, mój nick to: Lovling LPS. Życzę powodzenia na YT i pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również pozdrowionka i powodzonka w blogowaniu! Już w znaj! <3

      Usuń
  4. Canda, bardzo lubiłam, i oczywiście dalej lubię, Twoj blog! ♥
    Sposób w jaki jest prowadzony, te przeżycia związane z LPS opisywane na nim, te opowieści...
    Takie właśnie LPSowe blogi lubię.
    No, ale to trzeba chcieć, umieć i móc.
    Tak jak Ty :)
    Między innymi ;3

    Mam nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz, że nie odejdziesz jeszcze na stałe. Chociaż czasami, żebyś wpadła na chwilę i coś chociaż krótkiego napisała ;3
    Fajnie, że niektórzy NIEKTÓRZY (ekhem tak :D) zaliczają do blogosfery także osoby, które ,,tylko'' ,,TYLKO'' komentują posty na blogach innych, a swojego bloga nie posiadają.
    Taaak... Komentowanie też coś daje jak widać ;3 :D

    Może i ja kiedyś spróbuję.
    W sensie prowadzić bloga :D
    LPSowego oczywiście :D
    Ekhem... KIEDYŚ... Tak :D
    Zobaczymy :D

    Widzę, że teraz różne tematyki na YouTube będą u Ciebie! :D ;3
    Zapewne będę oglądać :D ;3 ♥

    Myślałam, że LPSowym blogerkom nie idzie prowadzenie kanału na LPSTube. W sensie, że nie wychodzi im regularne nagrywanie i dodawanie filmów. I tak, znam takie przypadki. To się dzieje dlatego, że one po prostu wolą LPSowe blogi niż LPSTube. A dla wielu z nich LPSTube to wróg; ,,zabierający'' i ,,pochłaniający'', także zastępujący LPSowe blogi.
    A tu proszę, jednak nie zawsze tak się dzieje... ;)

    Torineko Wika

    тoяιneкo ωιкa

    PS Zawieszenie bloga. Nie odejście z bloga. To różnica ^^

    OdpowiedzUsuń