niedziela, 18 sierpnia 2019

LPS Gifts - prezent świąteczny (2018 r.)

Cześć! Tu xxCanda po długiej przerwie z krótkim wpisem.
Od przeszłego roku miałam zaległe jedno "LPS Gifts".. Konkretnie chodzi o prezent, który dostałam w święta 2018 roku. 

Są to te trzy petshopy z akcesoriami. Od lewej:
♥ wróżka #2616
♥ panda #904 [z serii 'Postcard pets']
♥ smok #2484

Są w stanie bardzo dobrym.
Tak.. to paradoks - jak byłam młodsza nienawidziłam LPS-owych wróżek (myślałam, że nie należą do tych 'starych LPS' i posądzając je za przyczynę ich kresu), a teraz je całkiem lubię. Tę nową chciałam mieć, odkąd zobaczyłam ją w filmikach Elaine. 

Pa i pozdrówka! 

2 komentarze:

  1. Wróżki podobają mi się tylko niektóre. Chyba że w grę wchodzą małe fairy robale, bo je uwielbiam. Ale smok jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń