piątek, 25 listopada 2016

Dzień Pluszowego Misia 2016r.

Czejka! XD
Dzisiaj jest: 
DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA - 25.11.2016 r.
Mam nadzieję, że te plastikowe misie od LPS'ów również się liczą ^^ Na wstępie: nie posiadam niestety żadnego pluszaka z LPS'ów. Może kiedyś... cn? 
Aleee zawsze można liczyć na inne maskotki. Na zdjęciu przedstawiam wam pakiet, który cały miałam dzisiaj w szkole:


MINI OPIS ZDJĘCIA: Zrobione na... geografii (nie bać się, nauczyciela nie było - mieliśmy chwilowo czasik wolny, bo wyszedł). Na pierwszym planie: 'dużawy' jednorożec i ukochany miś, którego dostałam od superaśnej kuzynki <3. Między nimi wygodnie siedzi Mały Pan Jednorożec (breloczek). I trochę z boku od prawej: lps'owe misie: Leoś i Misiabela. Rzućmy okiem na parkę z bliska:


Misiabela ubrana w swą kokardkę i naszyjnik, a Leoś... w nic. Zgadnijcie czyją sprawką były te serduszka na gówce biednego Leosia! To sprawka Blythe, z którą był w pudełku!!! Zbrodniarka!! łapać ją!! Jak śmie! Toż to chłopak jest!! ;'D   Blyhe z reguły jesttttt tajemniczaaaa. O zgrozo: bać się jej! Tsaaa, jak się domyślacie: L + M = ♥ (żeby nie potarzać wciąż imion).

Już wam napominałam we wczorajszej notce jak to jest w naszej gimbie: kto przynosi misia w taki dzień, ten nie może być pytany bez zapowiedzi. W całej szkole misiów było od groma!!! Ja wam mówię! A kto z klasy wziął najwięcej różności?? No Canda, Canda... nie mogłam się powstrzymać, toteż wzięłam całą gromadkę... heheh. Leoś i Misiabelka siedziały razem w piórniku. Leo to tam by wolał gdzie indziej, bo jak Miśka się za niego weźmie... to: "Leo! tak nie kulturalnie!", "Leo, chodż tutaj!" itd. Ależ ja okrutna wkładając go tam, tam tam. TAM,TAM,TAM, CIĘGLE W GŁOWEI MAM TEN PLAN tattaata....
#zemsta na Leosia

Na szczęście w klasie mam takie dwie superaśne koleżanki, które 'tolerują' LPS i chyba bardzooo lubią jak je przynoszę :) Więc codziennie przynoszę innego do szq ;) Jedna z tych koleżanek ma nawet jednego LPS - pajączka. I tą koleżanke chcę TU I TERAZ POWITAĆ!! Właśnie obserwuje mego bloga i napisała pierwszy kom, DZIĘKUJĘ CI!!!! ;*

I będę spadać. Krótki ten pościk. I wbrew wszystkiemu: nie, aż taki uzgodniony, obmyślany czy dopracowany. W przyszłym roku będzie coś w rodzaju 'ocenki misiów z lps' lub 'pluszaki lps'. To się zobaczy...
Spójrzcie: dzień, o którym nie wie jeszcze tak wiele osób. Postaram się jednak dotrzeć tym postem do tych niewiedzących. Szczerze mówiąc, to ja na przykład dowiedziałam się dopiero w 1 kl. gim, gdy takie cuś zorganizowali.

To papapapa!
xxCanda

ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Ola: Dziękuję!! :)

5 komentarzy:

  1. L+M. A ja kurde S+M przeczytałam ;_; #obsesja
    Ja wczoraj wzięłam świnkę VIP. O dziwo nikt się nie śmiał, chociaż nosiłam ją po całej szkole O.O Kilka osób z mojej klasy też przyniosło pluszaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I polecam ustawić dobrą strefę czasową, masz przesunięcie o kilkanaście godzin xDDDD Gdybyś nie wiedziała, znajdziesz w zakładce "Język i formatowanie"

      Usuń
  2. I mnie na dzień misia jedynie dawali za darmo takie suchary z miodem. Żadnych pluszaków nie było... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodajemy do listy figurkę misia, są cudowne. Ruchy, któryś musi tam być. <33
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń