niedziela, 27 listopada 2016

TAG kolekcjonerów LPS - wprowadzenie

Co Canda znowu wymyśla... wprowadzenia??!! Ależ TAG to TAG i nie ma żadnych wprowadzeń! Otóż nie! Nie u mnie! ;) Zauważyłam, że wszyscy robią te 'tagi', ale definicji i innych info... no trudno znaleźć :?
Wszystkich Tagów zrobię dużo, ale w tej noci wymajstruję mini wprowadzenie do nich wszystkich przydatne dla początkujących kolekcjonerów (nie tylko LPS).




Zaczynając od definicji...
TAG kolekcjonerów (np. LPS, MLP) - zbiór pytań dotyczących określonych przedmiotów kolekcjonerskich zwracających się bezpośrednio do ich kolekcjonerów.

ALE jest jeden szkopuł:
Tag - to też znak lub słowo kluczowe przypisane do określonego fragmentu informacji. Często wykorzystywany w bazach danych. Coś zbliżonego do naszych "blogowych etykiet".

No to jak je rozróżniać? 
Najczęściej TAG-i kolekcjonerskie są pisane wersalikiem (= z dużych liter), a te drugie normalnie.

Teraz, gdy temat Tag'ów stał się nam bardziej obeznany odpowiedzmy na parę pytań (dotyczących tych TAG-ów nr.1) :

1.Po co to wgl jest?
Po to, by kolekcjoner mógł sobie odpowiadać na pytanka zwracające się bezpośrednio do niego (wtedy jego czytelnicy mogą się czegoś dowiedzieć ^^) /sposób na nudę/ sposób na notkę, gdy nie mamy zbytnio pomysłu lub czasu.

2.Gdzie można go znaleźć?
Na blogach, stronkach, bądź filmikach na YT.

3.Skąd się bierze?
Wiadomo: każdy TAG ktoś musiał utworzyć... i ty możesz! :) Wędruje on jednak "z łapki do łapki".

4.Na czym to konkretnie polega?
Szukasz jakiegokolwiek TAG'u w neciku, patrzysz czy odpowiadający napisał, żę można z niego skorzystać, kopiujesz pytanka, wklejasz do swego posta/załączasz do filmiku na YT i odpowiadasz wedle gusta.
-----------------------------------------------

Przykład Tagu o LPS (1) utworzonego przeze mnie:
1. Jak długo kolekcjonujesz LPS?
2. Co najbardziej podoba ci się w LPS?
3. Która generacja najlepsza?
4. UNI vs POP?
5. Najładniejszy kształt POP?
6. Jak nazywał się twój pierwszy LPS?
7. Najlepsza LPSTuberka?
8. Najlepsze LPS'owe blogi?
9. Ile figurek liczy twoja kolekcja?
10. Ile masz POP?
11. Ile masz UNI?
12. Najlepszy sposób na spędzanie czasu z LPS?
13. Jakie jest twoje najmilej wspominane wspomnienie z LPS?
14. Najbardziej udana sesyjka zdjęciowa z LPS?
15. Co najczęściej tworzysz własnoręcznie dla swoich figurek?
16. Ulubiony typ notek?
17. Największe LPS'owe marzenie?
18. Fuzzy vs brokatowy LPS?
19. Najciekawszy typ LPS'a w twoim LPS-owym miasteczku?
20. Jaka pora roku wg Ciebie najlepiej nadaje się na fotki z figurkowymi ulubieńcami?

To taki przykładowy ^^ Oczywiście możecie z niego skorzystać. Ja sama odpowiem sobie na te pytanka w którymś TAG-u.

Bye Candiki! :)
xxCanda


ODPOWIEDZI DO KOMENTARZY Z POPRZEDNIEGO POSTA:
Loke: Ooo no to fajnie 😃. A z tą strefą czasową to serio się uśmiałam. Dzięki, że mnie poinformowałaś. Też tak właśnie się zastanawiałam dlaczego te godziny takie chińskie 😂
Maskonur: Ooom suchary?? O_o  Pierwsze słyszę. Ale unikalnie ^^
Ola (tak będę pisać): Dziękuję ;* Tak wgl to Olo, witam cię na mym blogu! Jestem happy, że wpadłaś.

Zapraszam do wpadnięcia na bloga mojej kuzynki: Świat Dreamerki ! Dopiero zaczyna swoją przygodę tutaj. Tematyka jej bloga to m.in: zwierzaki 🐾, kreatywność i takie codzienne rzeczy. Zresztą... jeśli będziecie go czytać na bieżąco to sami zakapujecie. Jak ona go nazywa: "Blog o wszystkim i o niczym" :)

3 komentarze:

  1. Robię tego TAGA już, teraz, zaraz 😃 Chińskie godziny, rozwaliło mnie to określenie 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy w pewnym momencie opuści mnie wena to z pewnością zrobię u siebie ten tag, nie ma co! *co to wgl za określenia xDd*
    A, no i oczywiście lecę dalej zobaczyć czy już go napisałaś. Mega mnie to ciekawi. To uczucie gdy czytasz posty z 2016 w 2019 XDD <3
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń