poniedziałek, 30 października 2017

LPS & Shopping #6 - Rekord zamówionych LPS i rekord nowych kształtów


Ostatnie LPS-y kupiłam w kwietniu, a więc jakieś 4 miesiące od zakupu tych z tego Shoppingu... I na pewno z tego powodu zaczęłam odczuwać 'głód petshopowy' jak to nazwała Hipis (Egon) ze Studia Parapet. Musiałam, po prostu MUSIAŁAM kupić jakieś nowe figurki!
Co prawda przeglądałam wcześniej oferty na OLX-ie i znalazłam parę 'nawetokazji', ale.. #AHTECUDNEPRZESYŁKI i #AHTECUDNEZESTAWY. Jakoś szkoda mi było pieniędzy wydawać i CO DZIWNE - nie czułam potrzeby zakupu..

Tak więc z nadejściem ów "głodu" rozpoczęłam częste przeglądanie OLX-a i Allegro.


W rezultacie, po WIELU przemyśleniach, liczeniach i wahaniach figurki zakupiłam ''tradycyjnie'' u sprzedawcy ElKaGie. Ilekroć nie znajdę żadnych okazji na OLX-ie, wpadam na Allegro do ElKaGie - może LPS-y nie zawsze są aż takie tanie, ale jest duży wybór i mogę kupić więcej wymarzonych figurek naraz, jednocześnie mając pewność, że wszystkie są oryginalne.

Tym razem kupiłam aż 10 figurek, pobijając wcześniejszy rekord ośmiu figurek (Shopping był przed założeniem bloga). Przybyło mi 8 nowych kształtów i 4 całkowicie nowiusieńkie zwierzątka.
Uwaga!
.
.
Za chwilkę
.
.
.
.
zdjęcie

.....
wszystkich
..
.


.
..
nowych



LITTLEST PET SHOP!

Wiem, że jakością nie powala. Pogoda sie maśli, słońca w październiku nie ma.

Nowe kształty:
♥ Kogucik #2358 - nie napiszę, że był jednym z moich marzeń naklejkowych, bo wszystkie LPS z limitowanej edycji chciałabym mieć. Napiszę za to, że jest moim trzecim LPS ''za naklejki''. Odkąd zauważyłam częste jego oferty na OLX (był taki czas, że LPS-owego kogucika widziałam na OLX NAPRAWDĘ CZĘSTO; nawet kuzynka przysłała mi wtedy linka do jednej z dobrych ofert) zakochałam się w nim ♡_♡ Spodobała mi się jego brokatowa czuprynka i.. wydał mi się taki oryginalny. Poza tym przydałby się na Wielkanoc. Najwyraźniej przeznaczeniem było żebym go miała - znalazł się w niedrogiej cenie (bo za 14 zł) u ElKaGie.
Kogucik będzie miał coś wspólnego ze Spartą (zrobię mu jakiś hełm), dlatego że gdy uczyłam się na egzamin z historii, uczył się razem ze mną tematów dotyczących dziejów Grecji i wydał mi się dobrym kandydatem na starożytnego, spartańskiego żołnierza ;)
♥ Pelikan #797 - spodobał mi się, był tani, miał być pierwszym pelikanem.. to kupiłam. Przez czystą ciekawość zerknęłam sobie na wszystkie pelikanki na Nicole's LPS blog i stwierdziłam: ''chcę je wszystkie!!''.
♥ Nietoperka z edycji specjalnej Littlest Pet Shop Punkiest Series - początkowo nie wiedziałam o tej serii wiele i myślałam, że ta nietoperka będzie miała kiwającą główkę. Takie zasko kiedy przyjechała -nie miała takiego łebka, a od G3 odróżniał ją chyba tylko magnes.
Przeraża mnie myśl, jak trudno będzie kupić dla niej kokardkę i 'kapsułę' z jej oryginalnego zestawu.
♥ Piesek Pomeranian #1317 -  kupiłam go między innymi dla tego kapelusza. Byłam spragniona nowych ubranek (może to właśnie LPS-owe ubranka są moją manią??), a gdyby sprzedawca sprzedawał ubranka na sztuki - kupiłabym ich wiele. Sam piesek jednak szybko przypadł mi do gustu.
♥ Kotek Longhair #511  - moje drugie największe Longherowe marzenie ♡. Kotka będzie uwielbiała cukiernie, wypieki, słodycze.
♥ Kotek Shorthair #626 - kocham, kocham, kocham tę kotkę. Była jednym z największych marzeń 'kotowatych'. Pierwszy raz ujrzałam ją u CookieLPStv. Kotka szczególnie olśniła mnie swoimi uroczymi oczkami z brokatem i idealnie dopasowanymi kolorkami.
♥ Krokodylek #1853 - nie było mowy o zakupie LPS-ów bez chociażby jednego krokodylcia. W krokodylkach zakochałam się odkąd ujrzałam ich różne kształty u MeCatze - jeszcze w tych ubrankach... wymiękłam 😍 i poważnie nastawiłam się na zakup jednego z takichże cudeniek.
♥ Królik długouchy #500 - różowiutka, śliczniutka króliczka, której sławę zapewne przyniosła gra PC Littlest Pet Shop.
Nienowe kształty:
♥ Małpka #485 - to już moja piąta małpka z tego kształtu. Urzekła mnie swoimi "śpiącymi" oczkami. Razem z króliczkiem wyżej kojarzy mi się z grą PC Littlest Pet Shop, gdyż obydwa Littlesty widnieją na jej okładce. Zawsze kiedy widzę, którąś z tych figurek, tak mam wielką ochotę w tą gierkę sobie pograć.
♥ Świnka morska #1044 - niezwykle słodziutka. Zakochałam się od razu <33

Żaden ze zwierzaków nie ma jeszcze imienia.

DODATKI: Tak jak już mówiłam, do pieska dołączony był w zestawie turkusowy kapelusik z gumeczką. Gratisowo otrzymałam od sprzedawcy oryginalną, maleńką, jasnoróżową obróżkę z serduszkiem z zestawu koteczki shorthair.
STAN: Figurki i dodatki są oczywiście w bardzo dobrym stanie. Trzeba jednak zauważyć, że niektóre zostały maźnięte jakimiś pisakami, a co gorsza nie da się tego zmyć. Te niezmazywalne pisaki to (niestety) cecha charakterystyczna dla figurek od tegoż sprzedawcy. Na szczęście nie każdy LPS-ek jest dotknięty tego typu karą, a jeśli już - to w małym stopniu.

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W tym roku szkolnym mogę "zaniedbać" wygląd bloga, a notek napisać mało - ostrzegam, żeby nie było pretensji, z powodu, że np.: w zimę panuje tutaj letni nastrój 😂. By the way znowu mamy problem z limitami Internetu, a przez wiele miesięcy mieliśmy bez limitu dlatego obejrzałam 3 sezony "Alexa i Spółki", 2 sezony "H2O: Wystarczy Kropla", 2 sezony "Nie ma to jak statek", 1 sezon "The Lodge" etc. ... .
Mogę uznać, iż "powróciłam". Nie obiecuję Wam żadnych wpisów czy unowocześnień mojej zaniedbanej strony, obiecuję za to, że pojawię się tu jeszcze w XXI wieku.
Hasta luego!

xxCanda


ODPOWIEDZI DO KOMENTARZY Z POPRZEDNIEGO POSTA:
MeCatze: Tak, zgadzam się z tym. Post był właśnie ukierunkowany pod grono nowych w świecie LPS, bądź młodszych. Mimo wszystko widzę, że niektórym się przydał ;)
Poza tym bardzo chciałam, by w polskim LPS-owym Internecie znalazł się taki poradnik - przeszukałam i nic podobnego nie znalazłam.
Ok, nie bij. Najwyżej więcej ludzi padnie ofiarom niedźwiedzi.
Tak, wiem - ta apka jest dziwna i wolę po prostu z telefonka wchodzić na bloggera przez wyszukiwarkę (u mnie się da, nie wiem jak u innych).
Tajemniczy świat LPS: Na szczęście jedna pojawiła się wcześniej ^^| Dziękii ;*
Maskonur: Cieszę się, że się przyda ^^|Jak można zapomnieć o LPS-ach! xD| Też bym się bała. Tak, z odnalezieniem byłyby kłopoty..| Nie sądzę, że są super, ale bardzo dziękuję! Dobrze wiedzieć, że komuś się tak podobają ^^ :* Oczywiście, że nadal je lubię, wręcz koffam!!  I na pewno prędko nie przestanę <3
Plam LPS: Dziękuję 2x 💕
Hipis (Egon) : Powracam (bynajmniej z jedną notką) :|
loke♡ : Sasi dziękuje. Jest urodzoną modelką <3 | Tak, wiem ;_; Dziękuję za miłe słowa ;*
GalaxisLPS : Jejciuu dziękuję 💘 Jak to wszystko miło słyszeć. Co do zdjęć - o nie, nie są boskie. Ewentualnie od czasu do czasu jakieś jedno wyjdzie nieco lepiej. W poprzednim poście były tylko dwa moje zdjęcia, reszta była z Pixabay, ale raczej szło się domyślić.|Współczuję :/| Miło mi. Tak, powoli powracam ^^

6 komentarzy:

  1. Dobrze widzieć nową notkę :) hehe głód petshopowy. To wyrażenie powinno znaleźć się w słowniku, albo jako artykuł na wikipedii xD mój rekord zakupu również wynosił 10 LPS jednak jeden zamówiła ze mną koleżanka więc rekord Guinnessa należy do ciebie 🏆 Winszuję zakpupów! Wiesz co? Nie powiem ci, który mi się najbardziej podoba, bo wszystkie są przeurocze. Mam takiego pelikana i również jest to mój jedyny 👅 i ten nietoperzyk z punkiest 💎 mi tak marzy się koza z grooviest. Jeju tylko przez pacyfkę, no ale zawsze XD jeszcze raz gratuluję zakpu tylu cudeniek 💐

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą małpkę :D Była moim pierwszym LPSem <3 Kogucik jest ślicznyyyy <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Allegro możesz wpaść też do mnie ;) Link na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam stąd tylko pelikana ŻAL.PL dla mnie!mam 80 figurek i ani jednej fuzzy czy brokatowej LOL :-:

    OdpowiedzUsuń