piątek, 10 sierpnia 2018

Foto-wideo #2 - wakacje z LPS (cz.2): Roztoczański & Magurski PN (2017 r.)


Witajcie miłośnicy LPS! Dziś podzielę się z wami wrażeniami, zdjęciami i wideo z (drugiej części) wyjazdu wakacyjnego z 2017 r.


Dzień 7 
cz.1
Czyli ten dzień zaraz po spływie kanadyjką i nocce na campingu. Spędziliśmy go znowuż na Roztoczu.
Najpierw wybraliśmy się na wieżę widokową w Zwierzyńcu.




Samochodzik zostawiliśmy przy ogródkach warzywnych. Do wieży doszliśmy wygrodzoną drewnianym płotkiem drogą polną.

zdjęcie drewnianej wieży widokowej
!! ze strony : https://panoramyroztocza.wordpress.com/wieze-widokowe/ !!

Tutaj z LPS-ków towarzyszył mi wytrawny podróżnik (i przewodnik) - nosorożec Rino.

wchodzimy i jesteśmy...

 Rino na wieży

schodzimy...

    Rinoś na jednej z ławeczek przy wieży
dziękiuję za uwagggę!
cz.2
Będąc w Roztoczańskim Parku Narodowym nie można przegapić okazji obejrzenia koników polskich. Dlatego też wybraliśmy się do Hodowli Konika Polskiego i Owcy Uhruskiej we Floriance.
Do hodowli doszliśmy drogą leśną. 

        koniki polskie ↑





                         
                            stajnie koników →

     ♥♥♥
     ↑ owieczki uhruskie →











Trochę dłuższy filmik prosto z Florianki ☺↓
                                                                             (00:01:29)
We Floriance zobaczyć można oczywiście więcej 'dzieł' typu zaprezentowanej na powyższym wideo "Nieskończoności". Są to 'dzieła' stworzone w ramach "4. Festiwalu Land Art" ("Sztuki Ziemi"w 2014 r. w Zwierzyńcu. Efekty spotkań sztuki z naturą zobaczyć więc można także poza lubelską osadą.

Na terenie Florianki działa również Muzeum Izba Leśna we Floriance, w którym obejrzeć można przede wszystkim wystawy stałe, tematycznie nawiązujące do historii osady i ludzi z nią związanych.

Kilka następnych dni
Następne dni spędziliśmy w okolicach Magurskiego Parku Narodowego.
Wybraliśmy się tam na przechadzkę po Przełęczy Mazgalica. Byliśmy więc na granicy polsko-słowackiej.



←↑ Kościół pw. św. Jana z Dukli i św. Huberta w Hucie Polańskiej








          latolistek cytrynek/ listkowiec cytrynek →















←  Moja psinka Hollusia na górskim szlaku ♥
Towarzyszyła mi LPS'owa żabka- Dotka  i iguana -Lazek.
LPS'owy blogowy filmik #2 - "Lazek i spółka: głodny na Mazgalicy"

Nad strumykiem.
 Budowanie miniaturowych piramidek z kamieni jest szczególnie popularne w czeskich górach, choć można znaleźć je i w Polsce.

Na oficjalnych stronach internetowych dwóch Parków Narodowych - Roztoczański PN & Magurski PN - znajdziecie wyczerpujące opisy miejsc i zwierzątek, o których wspomniałam w poście.

Pochwalcie się, drodzy czytelnicy, w jakich byliście Parkach Narodowych? Może właśnie w tych? A może w którychś poza granicą Polski?

-----
Zdjęcia i filmy robione telefonem Samsung Galaxy s4.
Zdjęcia edytowane za pomocą internetowego edytora piZap. Filmiki montowane w programach Windows Movie Maker i Sony Vegas pro 13.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam za taką długą przerwę, ale miałam wyjazd wakacyjny. Poza tym montowanie filmików zajęło mi bardzo dużo czasu.
Następną nocią za 2017 r. będzie "LPS Gifts" ze świąt bożonarodzeniowych.
Zmiana wyglądu bloga dopiero po przerobieniu notek za 2017 r.!!

xxCanda


ODPOWIEDZI DO KOMENTARZY Z POPRZEDNIEGO POSTA:
Hipis (Egon): To super! 😄 Ciekawe jak to jest być z klasą na spływie.. z moimi dotychczasowymi
sobie nie wyobrażam ;# | Holly się cieszy i dziękuje 🐶 😁
Tajemniczy świat LPS: Nie bawię się w wypożyczanki, koleżanko 😆| #kochamyhuśtawki;3
Karmel ♥: Bardzo dziękuuuję ^^ | Holly bardzo miło 🐶
Misiek2006: Holly strasznie się cieszy! 🐶😄 | Spóźnione dzięki!! Wyjazd wakacyjny się udał. Chyba znowu będzie mini 'reportażyk' na blogu ;)
Plam LPS: Dziękuję, dziękuję, dziękuję!! ;* Cieszę się, że wpadłaś 😊| Kurczę, szkoda, nie wiem dlaczego się nie wyświetlają. Sprawdzałam na innym komputerze i działały. Może coś z twoją przeglądarką :? Niewykonanie aktualizacji? | Holly dziękuje 🐶😉
Zuzia Jędra: Dzięki! ;p | Masz ładnego bloga <33

Aha! Proszę powiedzcie czy wam się filmiki odtworzyły i czy udało się je powiększyć. Bo mnie się nie powiększały na lapku, ale na fonie już tak :/

5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się jakim cudem dopiero trafiłam na tego bloga... No nic, czas nadrobić zaległości. Prześliczne fotki robisz!
    A filmiki się odtwarzały bez problemu, ale powiększyć się nie da (przynajmniej u mnie)

    (niezalogowana LPS International)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omgggg, Kochana, wieki Cię nie widziałam <33
    Swoją drogą to miałaś świetny pomysł, aby zrobić taki mały YouTube na blogu. Doprawdy, bardzo oryginalne ♥
    Częścią o Roztoczu przypomniałaś mi o moich wakacjach 2k15. Cudowne miejsce! Tym bardziej żywię do niego sentyment, gdyż spora część mojej rodzinki mieszka w tych okolicach, cóż, można powiedzieć, że w mych żyłach znalazłoby się trochę lubelskiej krwi (ale i tak śląska i pomorska przeważają xd).
    Jeśli chodzi o Parki Narodowe... przyznam się, że byłam w większości. Moi rodzice mieli taki patriotyczny okres w swoim życiu, że ciągali mnie po takich miejscach ;))
    ~Galaxis♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesu nareszcie się doczekałam posta. Owieczki takie sweet. Holly wydaje mi się słodsza niż ostatnio ale nwm. Ja chętnie zobaczę kolejny "reportazyk"

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy byłam w Finlandii na jednej plaży dosłownie cały brzeg był zrobiony z kamiennych piramid :D! I niektóre były zrobione nie z kamyków, a wręcz głazów xd. I wgl to ostatnie zdjęcie z żabką, a także Rino do góry nogami są przecudowne ♥.♥!

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!!!!!!Byłaś tam gdzie ja!czy to sen?!byłam na tej wieży widokowej z moimi petkami!PRZEPADEK?NIE SĄDZE!XD

    OdpowiedzUsuń