poniedziałek, 27 sierpnia 2018

LPS Gifts #5 - świąteczny prezent (2017 r.)



Witajcie! W dzisiejszej części LPS Gifts pokażę i skomentuję LPS'ki oraz akcesoria, które dostałam od rodziców na święta bożonarodzeniowe w 2017 roku.
Rozpakujmy więc prezent po raz drugi! ;p




..


..



Do mojej kolekcji dołączyło 15 LPS (w tym 3 'babiesy') i 16 akcesoriów (w tym 5 ubranek).
Figurki i elementy są oczywiście z generacji drugiej (2G).

LPS
♡ - białym serduszkiem zostały oznaczone figurki, które mają magnes w nóżce zamiast dziurki (3)

|♀ ♂️| - oznaczniki płci zwierzątek

↑ góra
krokodyl #987     |♂️|
jeleń #634           |♂️| / |♀|
lama #2454         |♀|
koń #2302           |♀|
koń #627             |♀|
koń #337             |♀|

↓ dół
bulterier #860                 |♀|
basset #665                     |♀|
pająk #329                      |♀|
owca #879                       |♀|
nietoperz #2142              |♂️|     
nietoperz #1470 (SEP)   |♂️| / |♀|

Przybyły mi więc 2 nowe typy zwierzątek (nietoperz i pająk) i 4 nowe kształty (bulterier, nietoperze i pająk).

UWAGIJelonka/sarenkę #634 Hasbro wyprodukowało w dwóch zestawach (ale figurki te mają ten sam numer). Z bliska widać, że moja figurka ma rozmazane znaczki w oczkach. Przybiera przez to demoniczny wygląd. Dodatkowo w lps-owym porożu jelenim bardziej sprawdzi się właśnie w roli jelonka. Z drugiej strony chciałabym tę figurkę przerobić na taką Jelonkę (z Disney-owskiej animacji "Dzwoneczek") w wersji LPS-owej. Te kolorki naprawdę by pasowały..
Nietoperz #1470 być może i wygląda na chłopca, ale widziałabym go w brązowych warkoczykach z kokardeczkami. Jeślibym mu zmieniła image to zostanie dziewczynką.

STAN: Bardzo dobry. Jedynie dwóm figurkom (lamie i bulterierowi) opadały główki, ale dzięki wciśnięciu kawałków wykałaczek przy sprężynkach, wszystko jest jak należy (a główkami można kręcić, z tym że nie 'drżą' jak u pozostałych).

BABIESY

konik #2667         |♀️|
wiewiór #2562     |♂️|
wróżek #2617      |♂️|

UWAGI: Każdemu z babiesków można kręcić główką!☺

STAN: Bardzo dobry

AKCESORIA
*różowe gogle nie są uszkodzone, ale wklejone (wcześniej o nich zapomniałam)*

STAN: Bardzo dobry. Lecz.. wiadomo jak to z gumeczkami po tylu latach - ta od czapeczki kucharskiej zerwała mi się po pierwszych przymiarkach na LPS-owych kucharzach :(

Macie któreś z pokazanych LPS'ków czy akcesoriów? Czy wasze zwierzątka są tych samych płci?
_________________________________________________________________________________
Trochę czasu upłynęło od ostatniego posta. Cóż, skupiłam się na odświeżaniu bloga.. W najbliższym czasie wprowadzę tu jeszcze parę zmian.
Adios! ;)


ODPOWIEDZI DO KOMENTARZY Z POPRZEDNIEGO POSTA:
LPS International: Cieszę się, że wpadłaś!| Dziękuję, zasługa kochanego telefonu <3
GalaxisLPS: Galaxis! Strasznie się cieszę, że powróciłaś! | Jeeejku, dziękuję! Chciałam po prostu wykorzystać te wideo, które nie nadałyby się na kanał na YT i wdrożyć jakieś innowacje, żeby notki nie przynudzały 😆
Misiek2006!!: Miło, że na niego tak oczekiwałaś :) | Hahah, Holleczka na tamtym zdjęciu wyszła jak owieczka 🐑 | | To supii. Będzie po przerobieniu notek za 2017 r. ^^
Karmel ♥: Dziękuję ♥

Chciałabym ogłosić, iż założyłam sobie konto na LPS Amino (apka na telefon, ale można się też logować z komputera) - xxCandaLPS. Jeżeli macie konta, to koniecznie pisać!

5 komentarzy:

  1. Śliczne Littlesty <3 Mam konto LPS Amino, nazywam się tam The Sun LPS.
    Fajne by było z kimś tam popisać po Polsku xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju zazdroszczę ci tego pajączka, to moje marzenie >.< i wgl wszystkie śliczne ♥. Mam konto na LPS Amino, ale aplikacje ostatnio odinstalowałam bo rzadko wchodziłam... Ale z komputera chętnie popiszę x3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych LPS posiadam sarenkę oraz owieczkę i są to dla mniw 100% dziewczyny ;D Muszę przyznać, iż mocno zdziwiłaś mnie w pewnej sprawie - bulterier dziewczyną?! Ja zrobiłabym z niego pewnego chłopaka! Jeszcze nigdy nie widziałam go w roli żeńskiej! Kurczę, propsik za oryginalność <33
    ~Galaxis

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, OMG, OMG pająk ze szklanymi oczami! Moje marzonko! Te pies obok też ma szklane? Bo na zdjęciu nie jestem w stanie stwierdzić, ale nie przypominam sobie, żeby taki był. Ale cudne LPS. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej listy mam Krokodylka,sarnę,bulteriera i basseta(dobrze pisze?)

    OdpowiedzUsuń