niedziela, 18 listopada 2018

LPS-OWE RYSUNKI #1 - rysuneczki z dzieciństwa


A oto przed wami pierwszy post z typu notek "LPS-owe rysunki", który dotyczyć będzie 'rysuneczków' Littlestów z dzieciństwa!


  1. MIŚ LEOŚ

FIGURKA: miś #1854 ~ Leo
PRZEMYŚLENIA: Co jest charakterystycznego w dziełach najmłodszych rysowników LPS? Smukły LPS-ek z dużymi oczami! I tak właśnie opiszę Leośka - niedźwiadka, ulubieńca LPS-owej pańci (Blythe), którego raczyła oznakować różowymi serduszkami. W xxCandziaku wszyscy wiedzą, że misiek dorastał w otoczeniu dziewczyn... może stąd ta jego uśmiechnięta minka i niewinne oczka? :#
OPINIA: Jak na możliwości młodszej mnie, rysunek wcale nie jest brzydki. Napiszę nawet, że urzekł mnie trochę swoją słodkością.

2. NIEDOKOŃCZONA HISTORYJKA OBRAZKOWA
FIGURKA: karykatura Leośka
PRZEMYŚLENIA: Okładka naszej historyjki obrazkowej z oryginalnym tytułem na górze..:
"Przygody Litlest pet hop"
Czy ów "HOP" jest błędem? Ależ niekoniecznie- może zmyślnie nawiązywać do treści historyjki!
FIGURKA: zrysowany z jakiegoś obrazka siedzący królik
PRZEMYŚLENIA: Tego króliczka zobaczyć można na pierwszej i ostatniej zapełnionej stronie tej fascynującej historyjki obrazkowej. Został wycięty ze zdjęcia, gdyż resztę strony stanowiło nieestetycznie napisane przemyślenie zwierzaka:
"Chciałabym jechać nad morze. Bo nigdy tam nie byłam. Ale jak mogę się tam dostać?"
No właśnie, kochani, jak króliczek może się tam dostać?!
Każda kolejna kartka to tabula rasa.. Czyżby nad morze nie doskoczył??

Królika podrasować i byłaby postać demoniczna. A i z niecierpliwością oczekuję nowej części historyjki.

3. TRZECH ICH BYŁO DWÓCH SIĘ ZMYŁO..
FIGURKI: ptak kiwi #2015 ~ Beti; ryba #1315; bóbr #1410
PRZEMYŚLENIA: Tak jak w podtytule - do dzisiaj została mi tylko Beti, ale należy wspomnieć, że dzięki cioci przybył mi bóbr w nowej odsłonie z niebieskimi oczami, który zastąpił starego.
To chyba najstarszy rysunek. Kojarzę, że rysowałam go w podstawówce, kiedy nie miałam przy sobie innych Littlestów.
Kiwi wygląda jakby wypatrzyła sobie obiad, ryba jakby kogoś właśnie wkręcała, a szanowny Bober uprzednio uległszy zniekształceniom, jakby został właśnie wcielony do wielkiej armii zombiaków- boberaków.

Tutaj post o straconych LPS: MOJE LPS #2 ~ stracone figurki (Wszystkich Świętych) 

4. KSIĄŻECZKA MŁODEGO KOLEKCJONERA LPS

To zeszyt, który miał pomieścić rysunki wszystkich PetShop-ów z mojej kolekcji wraz z imionami i podstawowymi informacjami na ich temat.
Tymczasem namalowane w nim zostały tylko 22 Petki, a opisy na tę chwilę są po prostu sfałszowane. Ów opisy zawierają info o najlepszym przyjacielu, ulubionym jedzeniu i wyróżniającej się cesze Petka. Dodatkowo nad rysunkiem znajdziemy info o pokrewieństwie, nazwie i wieku.
Z czym wam się kojarzą takie kategorie przy rysunkach? ;p


Tak, moja obecna kotka Britta była kiedyś kotem Mruczkiem.. i bratem Czarnulki.
Przy zwierzątkach widzimy następujące dane 👀 :
MRUCZEK\6kl\naj.przyjaciel: Leo; ulubione jedzenie: ryby pieczone; cecha: przyjazny
CZARNULKA\zerówka\naj.przyjaciółka: Sisi; ulubione jedzenie: ryby gotowane; cecha: lubi zabawę
Takie dwa chochliki ;p
Oj Mopsik.. zwykle te sheepdogi z kwiatuszkami uznawane są za dziewczyny, tymczasem młodsza ja uparłam się, że (nie zważając na ozdóbkę) jego fizjonomia wskazuje, że jest on płci męskiej. Jake i Jo to bliźniaki (identyczne kremowe breloczki sheepdogów), bracia Mopsa. 
Przy pieskach napisano:
DŻEJK\zerówka\ulub. jedzenie: podpiekane kostki w sosie tatarskim; żywiołowy
MOPS\Top Chips o smaku 'papryki' paprykowym; niecierpliwy
DŻOŁ\zerówka\naj.przyjaciel: Koala ;podpiekane kostki w sosie tatarskim; spokojny
Koala był tak naprawdę brelokowym Chihuahuą, ale nie czepiajmy się.
Kostki mają być podpiekane no i kostki oczywiście robi się z przypraw!


Walentia i Milka.. przyszłe bohatereczki jednego z planowanych serialów.
O nich dowiadujemy się, że:
WALENTIA\płatki 'kukurydzowe'kukurydziane na mleku; miła.
MILKA\płatki czekoladowe na mleku; pomocna
No i teraz bym z chęcią zamieniła miejscami te płatki, zważając na dopasowanie kolorków. Zobaczymy na jak długo Walentia pozostanie tą "miłą" (...)
Na rysunku Wala ma twarz manipulantki, a Mila obnosi się pychą. 
Sea i Wsuwka to raczej dobre koleżanki, aniżeli przyjaciółki. 
SEA\ spaghetti; dowcipna 
WSUWKA\ spaghetti; mądra
Ok, a teraz wyobraźcie sobie dwie sowy jedzące spaghetti.....................................

Maszka (z 6kl) miała być dziewczyną Trampka (z 6kl), a Klopsik ich dzieckiem, któremu zatrudnili niańkę. kto miał takie porąbane pomysły
MASZKA\naj.przyjaciółka: Malineczka; tortilla; przyjacielska
KLOPSIK\szczeniaczek\naj.przyjaciółka: Daisy; kaszka Bobovita; hałaśliwy
TRAMPEK\wilk\6kl\naj.przyjaciel: Szarik; ulub. jedzenie: hamburger; cecha: odważny
Otóż tak - Trampka uważało się kiedyś za wilka.. kto by wpadł na jakieś tam Collie!?
Daisy była (*) niańką Klopsa, której pozbyłam się bo była z jakichś petshopopodobnych.

Jestem mega zadowolona z rysunku Trampka! Gdyby porównać go z najnowszymi... ten wygrywa! Wyszedł taki naturalny z tym pyszczkiem! Minka Maszki trochę sztuczna, a Klopsik przypomina mi jakiegoś nwm starożytnego dostojnika grecko-rzymskiego (?)


FUNIA. FUNIA. FUNIA. Otóż FUNIA (z 6kl) była mamą Sisi, Lili i Szpulci.
FUNIA\lody malinowo cytrynowe (haha no tak od kolorków); bogata i strojnisia (XD!)
SISI\naj.przyjaciółka: Czarnulka; naleśniki z dżemem truskawkowym; 'zazdrosna' zazdrośnica
LILI\biszkopty w kremie; lubi zabawę
SZPULCIA\pierogi z malinami; tchórzliwa
Nora jest siostrą cioteczną Pingui-ego i (co niepokojące) jest nią także Emilia.
NORA\smażone ryby; lubi pływać
PINGUI\naj.przyjaciółka: Diczka (strzeż go Boże); lizak rybny; rodzinny
EMILKA\naj.przyjaciółka: brak; trawka z marchewką; nieśmiała
Oo to ja mogę być wege Emilą, ideaolo!
PS. Pingui ma minę, jakby go coś przygniotło.


UUUUUUU PRZED PAŃSTWEM GŁÓWNI BOHATEROWIE PRZYSZŁEGO SERIALU NA KANALE XXCANDALPS UUUUUUUUUUUUUUUUUU
BYCZEK\naj.przyjaciółka: Keti; pierogi z kapustą; niezdarny
KETI\naj.przyjaciel: Byczek; sushi; niezła kucharka
Na następnej stronie "Karykatura Diczki", czyli demon. Obok tułów Chrumchrumki i zjawa Kwiczki. Załóżmy, że nie chcecie mieć koszmarów, więc wam ich nie pokażę. Diczka ma tylko na celu lekko pobudzić waszą wyobraźnię.😵

Co do kategorii.. tworzyłam takie cosie wzorując się Simsami ;>

Na końcu zeszytu znajdziemy stare notowania liczby Petków i akcesoriów, podzielonych na różne kategorie, a także pisane jeszcze w te wakacje opisy dotyczące mojego obecnego miasta LPS i wierzeniach, historii i poglądów zwierzaków.
Do LPS-owego zeszytu dokleiłam pokazane tutaj rysunki i historyjkę.

Też tworzyliście różnego rodzaju PetShop-owe historyjki i zeszyty kiedy byliście młodsi? Rysowaliście w ogóle te figurki? Zachowaliście wasze "dzieła"?
---------
Najpierw przepraszam za długą nieobecność, ale nie mogłam znaleźć petshopowego zeszytu. Trzeba było przeprowadzić rewizję pokojową. Podejrzewam, że nagłe zniknięcie było sprawką szanownego pana szatana Wolanda i jego świty od Mistrzunia i Małgosi.

A teraz chciałabym podziękować wszystkim, że czytacie jeszcze moje posty i je komentujecie. Niezmiernie się cieszę z faktu, że przybyło mi parę czytelników nie-blogerów, a nawet 1 obserwator :) Posty można już komentować anonimowo, jednak jeśli macie jakieś ksywki, to nie zapomnijcie się podpisywać. Dobrze jest się nawzajem rozpoznawać w takiej małej społeczności.

A mój blog będzie mieć za parę miesięcy 4 latka! ;p No właśnie.. dlatego też zdecydowałam się na remont level hard - obecnie nie tylko zmieniam jego wygląd i zawartość stron, ale też odświeżam starsze posty. Chodzi o zmienianie nazw serii, podpisów obrazków i aktualizacji obrazków wstępów. W większości treść zmieni się nieznacznie. Zresztą resztę dowiecie się w przyszłej "Strefie Informacji" po ukończeniu działań.


KOMENTARZE Z POPRZEDNIEGO POSTA TO PYTANIA DO PRZYSZŁEGO "BLOGOWEGO Q&A"

9 komentarzy:

  1. Mmm, Mruczek jaki seksiak.
    Ja kolorowałam kolorowanki z starymi petkami ^^
    Superaśny wygląd bloga :D Tyle tych kart że aż się pogubiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, ja też miałam takie chore pomysły XDD


    *mam nadal*

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze 😊 wyglądają na zrobione z taką dziecienną starannością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boru, też miałam taką książeczkę xD Rysunki są na swój sposób cudowne, a na pewno urocze :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!
    Wszystkie rysunki bardzo ładne, ale najbardziej podobają mi się rysunki Byczka, Emilii, Mruczka, Keti, Lili i Maszki.

    ~DasHund

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, jakie słodkie małe pyrpecie! Bober i krówki najlepsiejsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajne ja też rysuję lps.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słdziaki!(nie z biedronki) tylko lps.
    Ja też rysuję lps.

    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń