sobota, 3 grudnia 2016

|(1) Hello Christmas!| "Wszystko i nic o LPS" #2 - kalendarze adwentowe

Witajcie! Rozpoczynamy nową serię! : "LPS: Hello Christmas"


O SERII "Hello Christmas! & Goodbye Christmas!"
Posty z tej (i każdej innej) serii nie będą publikowane zbyt często. Chodzi o to, by razem z naszymi kochanymi figurkami poczuć magię zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia. Całe "notkowanie" kończę w ostatnim dniu grudnia przed sylwestrem i mogę kontynuować w kolejne Święta.
Notki z serii będą różnymi typami postów, tyle że o tematyce świątecznej.
Let's START! ☺

Najpierw jeszcze zaprezentuję wam mój kalendarz na grudzień, który pozwoli nam rozpocząć całą tą serię.

KALENDARZE ADWENTOWE Z LPS 
Co tam się w nich kryje?
W odróżnieniu od zawartości naszych tradycyjnych czekoladkowych kalendarzy są to słodziakowe ubranka, akcesoria i LPS-y.

No muszę się wam przyznać, że do dzisiaj jedynie głowiłam się czy takie coś istnieje. I co? Jednak tak :)  Looknijmy więc na nie!


2007 r.

MOJA OPINIA: Nie wiem co tam się w środku kryje, ale Husky, który wita nas wystawiając pyszczek przez okienko niczego sobie ;*

MOJA OPINIA: Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten zestaw!!! A zwłaszcza ta myszka ze skrzydełkami aniołka ^^

2008 r.

MOJA OPINIA: Pingwinek najlepszy!! A te słuchawki wyśmienite!                                       
Danger! Nie podchodzić! Candy namierzyła ubranka dla LPS!!! O-O

Od tyłu:


2009 r.


Od tyłu:


MOJA OPINIA: A ja tak bardzo bym chciała ten Bernardiego! ;'( Awww zawsze mi się podobał. Aaaaa czapeczke dla LPS widzę!!! Danger! Danger!

2010 r.


Od tyłu:


MOJA OPINIA: No taka "ala bombka" na choinke  Dawać! Zawieszę sobie!


2011 r.


MOJA OPINIA: Zawału dostałam O_O
OMG! TAMMM JEST KOCYK W KROPECZKI!!! I GOOGLE, I CZAPECZKA, I KOKARDECZKA


2012 r.


MOJA OPINIA: Dlaczego musze oceniać to G3?????? Serio???!!! Ochhh niech będzie: Akcesoria są mega (bo jeszcze zaciągnięte z G2), Ale pacząc na figurki i tak bym tego nie kupiła (bez obrazy dla tych, którzy to mają ;*)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

GDZIE KUPIĆ? (2016 r.) : Przykładowo: jeszcze w 2008 bezproblemowo w sklepach stacjonarnych, księgarniach, marketach. A teraz jedynie przez internet lub odkupując od znajomych. Najlepiej poszperać na Allegro, Ebay, OLX, Sprzedajemy.pl czy Bazarek.pl.

CENY: Niedawno znalazłam parę ofert na Bazarek.pl i ich ceny (w zależności od zestawu) wahają się w granicach 60-90 zł

PODSUMOWANIE: Posiadanie takiego kalendarzyka to prawdziwa frajda!! Wiąże się ona oczywiście z wyższą ceną............... No wyobraźcie sobie: otwieracie okienko, a tam takie słuchawki zimowe na uszka dla lps'ka!!! *o*
Ja osobiście nigdy takiego kalendarza nie miałam, a wy? ;*
Można by było niezłe świąteczne Vlogi o LPS z tym nagrywać - pod koniec otwierać w każdym odcinku takie okienko! Bajkaaaa!!
Umm ja na razie nie mam nawet zwyklłego kalendarza :( ale w poniedziałek już będzie ^^

<Oglądałam trochę filmik u ElaineLPS przed chwilą - Xerda nagrywa teraz LIVE z LPS!!! Wbijajcie na YT!!! >
Nie czytajcie tego ↑ bo nieważne (domyślacie się pewnie, że zaczynałam tą nocię pisać wczoraj gdy jeszcze to LIVE leciało, ale teraz go już nie ma :( i wiecie? Xerdzia tam była razem z siostrą!! ☻

Gdzie jeszcze warto zajrzeć?
Coś o LPS - kalendarze adwentowe

Ma paplaninka
Nie zdążyłam się uporać z wieloma notkami, które planowałam wcisnąć przed początkiem grudnia :/ No niestety - życie. Naprawdę bardzo chciałam zrobić parę poradników, coś o moich lps itp. A już najbardziej wkurzyłam się gdy dowiedziałam się dopiero dzień wcześniej, że są andrzejki i zdaje się, muszę użyć zdania przekładającego termin: nocia andrzejkowa będzie w przyszłym roku  nienawidze tego!!!!
I sorki was za brak świątecznego tła i nagłówka. Będzie potemmm

Goodbye! ♥

xxCanda



ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Loke: Tak, właśnie go przeczytałam :D - superek wyszedł ✌ No, były tak podrobione, że normalnie MADE IN CHINA! 😁
Dreamerka: Oo to zajefajnie ;p thx

4 komentarze:

  1. Ja nie miałam żadnego. A chciałabym tego z tym colliem, jak to ja. :C Mam myszkę i persa z tego pierwszego. Miałam też huskacza, ale się wymieniłam. Na Mabel. C: Iii ta mycha ma brokatową aureolkę! *o* Ale kupiłam bez skrzydełek :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam '_' Chciało by się...szczególnie tego haskiwgo z początku.Mega nocia "D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten z shorthairem jest śliczny. x3 Szkoda tylko, że nigdy nie widziałam go do kupienia. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Omgg, omggg to jest najlepsza rzecz everr!!! WHY, WHYYYYY JA NIE KOLEKCJONOWAŁAM W 2007?!?!?!?1!? DDD:
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń