niedziela, 18 grudnia 2016

|(3) Hello Christmas!| - Przedświąteczne wyposażenie (artystyczne) #1

Czejka~naklejka!
NOTKA BYŁABY JUŻ WCZORAJ! Gdyby nie NET!! Przez niego wszystko się stało! :< Jestem mega wkurzona i mega zniesmaczona (zapożyczone z Sims'ów). Bo Wi-Fi działało mi tylko na telefonie, a na lapku i tablecie w ogóle. Jaka sprawiedliwość???? W końcu wzięłam się za pisanko na fonie w tej apce, ale wszystko mi się usunęło (co mnie potwornie wkurzyło i dobiło) i muszę pisać na nowo. Kiedy ja miałam już tak wszystko zrobione........... 😓😓

*Nie pytać o tą jedynke: #1 w tytule. Po prostu ma być! Kiedyś się okaże potrzebna... (albo i nie, wtedy skasuję)*

🎀 🎀 🎀 🎀
Wiecie już skąd tu te kokardki cn?


Przed świętami lepiej nie pozostawać na lodzie bo można się wywalić. Choć może trochę w tym prawdy jest, bo jeśli się dobrze nie przygotujemy to przygotowania mogą nie wypalić -,-
Zatem przedstawiam trochę propozycji, bez których wg. mnie, przygotowania (te od strony artystycznej) nie pykną.Te wymienione tutaj rzeczy z pewnością przydają wam się również do robienia rzeczy z DIY (które będzie wkrótce) 😏

*Niektóre zdjęcia początkowe są z neta, a niektóre ode mnie. Jak nic nie pisze tzn., że z neta*

1. Kartki i papiery


Przydają się do wszystkiego! To dzięki nim możemy zrobić mebelki dla LPS, kartki świąteczne czy gazetki tematyczne na drzwi.
Mogą być:
a) rysunkowe - papier miękki o różnych wymiarach.
b) techniczne - papier sztywny/twardy o różnych wymiarach
Dzielą się na: kolorowe (jednostronnie lub dwustronnie), ozdobne inaczej: papiery do scrapbookingu (we wzorki), metaliczne, brokatowe, samoprzylepne i wiele, wiele innych.

Inne papiernicze przedmioty:
- papierowe talerzyki
- foremki do muffinek
- tektura !!
- rolki z papieru toaletowego

GDZIE KUPIĆ? : WSZĘDZIE. Nie no serio, bo w: księgarniach, dużych i małych marketach (w Biedronce xd), w sklepach papierniczych, przez internet, w lokalnych sklepach itd.

Kilka porad na temat bloków do scrapbookingu
Bardzo nam się podobają i rzeczywiście: przy tworzeniu np. LPS'owych pokoików okazują się potrzebne. Zatem... co zrobić gdy zwyczajnie nie mamy na nie kasy lub nie chcemy kupować? Istnieje bardzo łatwy i wygodny sposób (z którego ja korzystam), a mianowicie:
Google Grafika ~ wzory ~ rozmiar ~ drukarka = supiii kartka do supiii pokoiku dla supiii LPS ♥

A co jeśli ktoś nie posiada obiektu o nazwie: drukarka?
Możemy: wyciąć jakieś wzory z gazetek/okładkach po blokach, przemalować kartki ambitnie lub je ozdobić jeszcze lepiej, skorzystać ze wzorków (ala materiałów) z TopModel (kiedyś to było modne, że stroiło sie takie modelki naklejkami itp. a na końcu często były takie kartki w różne wzory), wziąć od kogoś super i no.... bamm bammm ruszyć głową, no!


Majn wyposażonko


Sorka, że do góry nogami heh, pragnę wam polecić ten oto blok kreatywny, który kupiłam w Biedrze i muszę przyznać, że bardzo fajny, a bardzo tani ^^


A tu jego przykładowe kartki, są też naklejki i inne


2. Wata, waciki i wszystko z tym związane!


Moje zdjątko xd

Wata kosmetyczna
Nie zaprzeczycie, że  to, także ważny produkt, a zwłaszcza na Święta. Dzięki niej możemy stworzyć 'ala śnieg', mikołajkowe czapeczki dla kochanych figurek czy wypchać małe poduszeczki ;)

Waciki kosmetyczne 
Te okrągłe, widniejące po lewej stronie zdjątka. Dzięki nim zrobiłam kiedyś słuchawki dla Trampka - były takie mięciutkie..... 😗

Patyczki higieniczne
Co jeśli nasz PetShop chce popłakać, a nie ma czym? xd Patyczki higieniczne z pewnością pomogą nam stworzyć parę łez ;p Sprawdzą się i w tworzeniu pokoiku ^^

Chusteczki higieniczne & papier toaletowy
Oj już nie raz mi się przydały ;)

GDZIE KUPIĆ? : W drogeriach, przez neta? LEL, marketach i innych

3. Nożyczki, wykałaczki i dziurkacze



Nożyczki
Nie masz? No to baj xd Są niezbędne do prac plastycznych!
Mogą być:
a) proste (zwyczajne)
b) faliste (tną falująco, są różne rodzaje)

Wykałaczki
I one potrzebne! To z nich powstają ołówki, długopisy, rysiki czy patyki dla LPS :)

Dziurkacze
Są zwyczajne (robią dziurki w kartkach specjalnie do segregatorów) lub wycinające przeróżne kształty (np.: serduszka, gwiazdeczki i inne)


Majn wyposażenie:

Ooo i tu macie przykład tych falujących, proste są po prawej z boku. Mycha się wkradła *o*



Tutaj takie przykłady ;p


4. Kleje i taśmy

Sorka, ale lepszego zdjącia się w PixaBay niestety  nie dało znaleźć :/

Kleje
Wyróżniamy:
a) w sztyfcie (zwyczajne) - skleją łatwe rzeczy, takie jak: kartki. Nie sprawdzą się przy bardziej zaawansowanych materiałach
b) typu "Magik" (bardzo klejące i płynne) - reprezentują sobą znacznie wyższy poziom ;p. Skleją twardsze kartki czy tekturę.
c) typu "Kropelka" - znacznie mocniejsze, trochę zastąpią kleje do klejenia na gorąco, Przydają się do drewna, tektury oraz rzecz jasna - kartek.
d) do klejenia na gorąco - najmocniejsze, najlepsze, są superaśneeee. Skleją słomki, plastik, materiały, tekturę, drewno i wiele innych

Taśmy
Nie ukrywam, że też się czasem przydają. Chociaż tutaj postawiłabym na pewną, piankową, białą jakby taśmę dwustronną - dostałam taką od tatusia do przyklejania LPS'om ubranek i muszę przyznać, ze sprawdza się znakomicie! Pełen idealizm! Przynajmniej nie muszę się męczyć z brudzącą plasteliną -,-

Majn wyposażonko


Mój pierwszy klej do klejenia na gorąco ^^, jeszcze nie używałam, ale zamierzam to zrobić w Święta, a zwykłych wam nie będę wklejać xdd



5. Ozdoby, wstążki itp.

Moje zdjątko

Ozdóbki
Woooohoho, o panie!!! Tego jest multum, dużo, od groma, ciągleeee noweeeee. Mimo to możemy wyróżnić trochę rodzai:
- wstążki <3
- cekiny
- mini ozdóbki (często kupowane w paczuszkach w księgarniach) np.: małe kształty seduszek, gwiazdeczek
- piórka
- małe, kolorowe pomponiki
- koraliki

GDZIE KUPIĆ? : w marketach, pasmanterii, księgarniach, przez neta

Majn wyposażonko:


Taki przykładzik


6. Igły, nici i przybory krawieckie


Myślę, że nie muszę wam wymieniać tych wszystkich przyborów. Przydają się rzecz jasna do szycia niesamowitych ubranek dla LPS lub poduszeczek.


7. Małe przedmioty domowego użytku/znalezione przypadkiem


Nie ma to jak wstawić gumki recepturki xd

Często, a nawet bardzo często jest tak, że to te małe, domowe przedmioty znalezione przypadkiem najbardziej inspirują.
Możemy użyć np.:
- gumek recepturek
- zakrętek
- opakowań po produktach
- materiałów znalezionych przypadkiem
- części starych zabawek
- spinaczy

🎀 🎀 🎀 🎀

Mam nadzieję, że się wam podobało i tak - wiem, że to może nie wszystkie istniejące tego typu przedmioty, ale wierzcie mi, że jakąś taką notkę podobną stworzę, tak oddzielnie do innych DIY jako dopełnienie tego wszystkiego.
Zmykam,

xxCanda


ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Loke: Wooo boshe >o< nie znam takiego filmu. Współczuje ci. Serio jakieś to dziwne, tym bardziej, że me gusta nie w takich filmach gustują xddddd
Maskonur: Nigdy ;'D heheh. Majn owczareczek. Oo dziękuję ;*
Dreamerka: Kakendarz xd Nie ma sprawy, widziałam, że Loke wbiła :) Jeszcze się ktoś znajdzie dobry 💪💪💪
Ola: Dzięki ;*

4 komentarze:

  1. Te zdjęcia <3
    Genialnyy pooostttt. Będę musiała zrobić nalot na kilka papierniczych w pobliżu >:D
    Ubranka dla LPS? Nie umiem :c Za to poduszki im kocham szyć. Wychodzą mi koślawe... whatever.
    I też mam tę myszkę! ^^ Btw, Twojej się kiwa główka? Bo ja moją mam już jakieś 1,5 roku i wciąż się nie naprawiła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post :D Wyobrażam sobie te nauszniki ^^ musiały być mega, no tak jak te zdjęcia :p Oj kupiłabym sobie ten blok kreatywny... ale nie ma na to kasy :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy lps-kolekcjoner wie o tym, co mieć trzeba! Na gorąco klej, magik i nożyczki! Pomponiki, recepturki i papierów lots of!
    *miała wyjść pioseneczka, ale siem nie udało xd ;\\*
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń