piątek, 30 grudnia 2016

|LPS: Goodbye Christmas!| "Poświąteczne wpadki (1)"


Bammmmmmm!!!
Dzisiaj totalnie do góryyyyyy nogamiiii nociaaaa, bo tu się szykują LPS'OWE WPADKI!!
~~~~~~~
A teraz trochę poważniej: Niezbyt długa nocia, bo nie mam zbyt dużo zdjątek 'wpadkowych'
z dołu pachnie ciastem zupełnie jak piernikiem ma być niedokładna kurcze ja tak nie potrafie ale sie dla was postaram i taka "na odwal się" jeszcze trudniej. Podsumowuje ona cały, krótki "LPS: Hello Christmas!" i go kończy. Tsaa jednak nie zrobiłam więcej nociek od tamtej pory, boooo... zajmowałam się bardziej tworzeniem mebelek dla LPS. Jutro sylwek i po weekendzie nareszcie mogę powrócić do mojej blogowej rutyny zajmując się zwyczajnymi poradnikami, shoppingami, sesyjkami itd.
~~~~~~~~


A wiecie? Początkowo napisałam "Przedświąteczne wpadki" ;p
~~~~~~
Są to zwykle zdjęcia niewyraźne, niedopracowane, niedokładne, zawierają opisy itp
no dobra nie będę taka i podzielę się z wami paroma bronie sie, że paroma bo mam za mało xd

LPS kosmita - operuje kamerą i komentuje
Owieczka Emilka - nieproszona z pobliskiej farmy

Robie sobie spokojnie zdjęcia ozdóbek...


Owieczka sie wepchała



No to mówię: zrobię jej zdjęcie. To się mameja wywaliła. I po kiego było się pchać??!

Aaaaa wielkie oko O-O


A co to tam na głowieeeee???? Pisaczkiem sie ubrudziło, he?? co cie nie nauczyli żeby głowę myć??



#Totalny bezsens



też ci taki bałagan zostawię w pokoju! :<



:D

A teraz chwila prawdy - tak wyglądało moje biurko po całej twórczości ze świątecznego DIY:



:D
Kosmita 1; Widzisz tam PetShopa? 
Kosmita Henryk szesnasty: Nieee.
Kosmita 1: Jak to???
Kosmita Henryk szesnasty: Pytałeś o całego PetShopa, a nie jego część xdd


:D
Czerwonemu Kapturkowi nie udało się uciec przed wilkiem, ugrzązł w śniegu


:D
Warto zrobić sobie rozkoszną przerwę..........



Aaaa i supiii info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Otóż: POBRAŁAM SOBIE MOVIE MAKERA NA MOJEGO WINDOWSA!!!!!!!!!!!!!! JEJEJJE!!! ^^ Przy tym: dziękuję Plamci LPS za poradę na LPSTube :)
Teraz pozostało mi tylko rozgryźć sprawę muzyki.
Prośba do wszystkich 
{Pls pomóżcie - czy jeśli chcę dodać taką 'lepszą muzę' na YT do filmiku niż ta widniejąca w bibliotece muzyki do korzystania to muszę zrobić tak??:
Kupić daną muzykę w ITunes i ją umieścić w nim, po czym napisać, że to z tej stronki i dać linka?? Tyle wystarczy żeby nie było, że łamię prawa autorskie??? BŁAGAM!! Jak ktoś tu jest obeznany i tworzy filmiki to niech pomoże :'( }
````````

GOODBYE CHRISTMAS!
Candy ;*

ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Loke: Heheh też mi się podoba, cały ten jego kształt, wyprodukowali jeszcze jakiegoś czarnego, który jest megaaa. A TEN Corgi do dzisiaj nie ma imienia, na razie uzgodniłam tylko, że to będzie dziewczynka.
Maskonur: Miło słyszeć :) Ooo jestem ciekawa jakie ;p Pozdro dla Cansuu od tej mojej Corgisi ♥
Plamcia LPS; LPS'y ci dziękują :)
Dreamerka: LPS'y się cieszą czytajac takie komy xdd :)

9 komentarzy:

  1. A polażesz może w następnym poście co stworzyłaś w tym bałaganie? Xd Pozdrowienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli nie tylko ja sieję wszędzie taki bałagan! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do yt: ja bym nie kupowała bo jak napiszesz w opisie tytuł piosenki i autora to tylko będziesz ty miała ten komunikat, że prawa autorskie, ale kanału ci nie zamkną. No bo jak inaczej powstałyby te wszystkie teledyski? Chyba nie sądzisz, że ktoś ma wykupione prawa do tego wszystkiego :'). A tak właściwie - jeśli nie robisz teledysków i zamierzasz często gęsto dodawać filmiki z taką muzyką nie z biblioteki to po pierwsze: ryzykujesz [Suzanie chyba chcieli zamknąć kanał? Ale usunęła film i było ok nwm] a po drugie odciągasz uwagę od tego co jest na filmie XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, mniam zjadło by się ten deserek ^^ i okazuje się, że nie tylko ja mam taki bałagan na biurko :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka. ^^ Bałagan na biurku, skąd ja to znam. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Ja mam jeszcze większy bałagan xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A co do muzyki - jeśli dodasz taką normalną to w większości przypadkach tylko dodadzą reklamę do filmu i nie będzie można jej oglądać w niektórych krajach. A z biblioteki polecam "Good Star", "Milicent" i "Black and White" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmiechłam z tą owcą xDD Bardzo ciekawyy pomysł na nocię ;33
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń