艣roda, 18 stycznia 2017

LPS & Shopping #3 - Trzeci jamniczek? 馃槒

Hello!
Przybywam do was z Shoppingiem jeszcze sprzed 艢wi膮t.

Za pieni膮偶ki zdobyte za sprzeda偶 figurkowego konika (m贸wi艂am o tym ju偶 wczeee艣niej) kupi艂am sobie od kole偶anki (tej samej, od kt贸rej "przygarn臋艂am" jamniczk臋 z pierwszego Shoppingu) jamniczka #1306 + akcesoria ^^
Looknijcie sobie ⏬


Tak... zda艂am sobie spraw臋, 偶e ta obro偶a jest na te du偶e LPS-y do dekorowania. Nie szkodzi, kiedy艣 koniecznie jakiego艣 zakupi臋. Odno艣nie sukienki (jest od My Little Pony mini) to pasuje idealnie na moj膮 pudelk臋, a ta "niby opaska z daszkiem" na malu艣kiego kotka lub 艣wink臋 morsk膮. Kubek by艂 moim wielkim marzonkiem z tych akcesoriowych, bo zawsze mi si臋 te ze 艣nie偶ynkami podoba艂y 馃榿 Kokardka przydaje si臋 na kopytko mej Fifi. Z czasem kupi臋 drug膮 bo by艂y dwie w zestawie z takim pudelkiem i w przysz艂o艣ci si臋 przydaj膮. Tak jak widzicie - mam obsesj臋 na punkcie LPS'owych akcesorii i ubranek ♡
Jamniczu艣 jeszcze nie otrzyma艂 imienia. Jest dosy膰 znany <nie wiem dlaczego> i cz臋sto widziany. Zap艂aci艂am za niego 15 zeta. Mo偶e nie by艂 moim najwi臋kszym marzeniem, ale wola艂abym go w przysz艂o艣ci nie kupowa膰 za nie wiem... 20, 30 zeta? Poza tym, chodzi w czapce 'pirata' a raczej wygl膮da jak pirat w niej xd.

STAN: Jamniczek  w bardzo dobrym stanie, za wyj膮tkiem noska - ma leciutko zdarty. Akcesoria wy艣mienite jup ;p

~~~~~~
Jestem aktualnie u babci z Dreamerk膮 i teraz.... teraz to ja w sumie nie wiem co robimy xd. Ja to pisz臋 post AHA ok. Nagra艂y艣my filmik ze "Zniszcz ten Dziennik" ze str. 17 i rzuca艂y艣my tam 艣nie偶kami, a ja ozdobi艂am ca艂膮 stron臋 na "mro藕ny styl" pisz膮c przy okazji '艢nie偶kaLPS' (LPSTuberka), bo bardzo j膮 lubi臋 i tak jako艣 mi si臋 skojarzy艂o ;3 .
Robi臋 post臋py co do nagrywania nieszcz臋snego wst臋pu na YT hehe. Uko艅czy艂am str贸j Bad Girl/Tumbrl Girl dla Amy ;* , zrobi艂am prawie ca艂膮 straszn膮, Hip-Hopow膮 uliczk臋 dla mych ziomk贸w 馃檲馃挊 i porobi艂am fotki, a w mi臋dzyczasie... zdarzy艂o si臋 co艣 niezwyk艂ego.... ale o tym p贸藕niej :)
Pragn臋 jeszcze doda膰, 偶e zasi臋g od neta u babci jest beznadziejny.
Mi艂ych ferii! :)
xxCandy 


ODPOWIEDZI DO KOMENTARZY Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Maskonur: Oo ten pingwinu艣 <33. Masz racj臋. Noo ale te jesienne by艂yby rewelacyjnym pomys艂em!!
Kawaii Irin: Mhm ^^ Nom, mym marzonkiem te偶 wcze艣niej by艂 <33
Loke: Aha :/
Plamcia LPS: Nomci ;)
Dreamerka: Nom chcia艂oby si臋. Szkoda, 偶e ich nie masz. Nie 艣miej sie obok mnie xddddd co ja mam pisa膰?????? Nmg :[
GalaxisLPS: Mhm. Mi te偶 si臋 podobaj膮 ^^ Ja w艂a艣nie te偶 si臋 dziwi臋, 偶e sobie nie kupi艂am, ale ja chyba nawet takich nie widzia艂am :/

6 komentarzy:

  1. Podobaj膮 mi si臋 te akcesoria ^^ Nwm, co tu jeszcze pisa膰 xd

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ooo moja kole偶anka ma tego jamnika. Ja wol臋 ten pierwszy kszta艂t jamnik贸w czyli ten bardziej popularny i niestety bardzo drogi :((

    OdpowiedzUsu艅
  3. Fajowe akcesoria, a tego jamola kiedy艣 mia艂am :d

    OdpowiedzUsu艅
  4. Fajny jamnik,chocia偶 ja wol臋 te starsze. Szczeg贸lnie przez te oczy i r贸偶owy kolor. Jednak dodatki s膮 super ^^
    ~Wolfy

    OdpowiedzUsu艅
  5. No fajny ten filmik wyszed艂, uliczka te偶 ^^

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅