niedziela, 22 stycznia 2017

LPS'owy blogowy filmik #1; Seria: Zniszcz ten Dziennik z LPS "Śnieżką do tarczy!" + LPS Gifts #3 + wrażenia z tygodnia

Czejka naklejka! ;)
Wczoraj wróciłam do domu... u babci z Dreamerką było naprawdę superkowo. Dużo śmiechu, dużo wspomnień, zdjęć i... filmików!!





Tak... zapraszam was na filmik posklejany z różnych mniejszych filmików xdd
Zedytowałam go w Windows Movie Maker.
Sorki za początkowe nagrania, ale nie sądziłam, że wstawię ten filmik na bloga i w ogóle nie starałam się o tło podczas nagrywania :/ A! I jeszcze: nie przejmujcie się moim głosem! Na filmikach w telefonie mam nieco inny, a poza tym, specjalnie zniżałam go do głosu bobra.
Niech to będzie taki zwyczajny filmik oki? ;)
Aa no i tym sposobem zaczynamy sobie serię "Zniszcz Ten Dziennik z LPS" (nie pytać o szczegóły, bo nie wiem jak konkretnie to będzie wyglądać).
 Tu klikacie i przenosicie się na LPSTube ↓




No i ten filmik jest na YT w moich 'niepublicznych' filmach, bo przewidziałam go tylko dla czytelników bloga ;)

[24.01.2017 r. - ustawienie już poprawione i filmik powinien się wyświetlać]


A teraz "LPS: Gifts #3" 
Tak! Dostałam od cioci bobra! :D Taka niespodzianka!  To ten w filmiku. Pod koniec oczywiście parę jego zdjęć ;3 Strasznie się z niego cieszę!! Mój dawny bóbr powrócił w nowej odsłonie: z niebieskimi oczami ^^, bo wcześniejszy był z fioletowymi. Ale tak wam powiem, że te z niebieskimi są o niebo piękniejsze. *o* Serio, ten jest taki słodziaśny i uwielbiam jego kształt. Tak jak chwalił się wam w filmiku: dałam mu już czapkę. Obecnie razem z szopem tworzą taki swój gang ^^ (nwm czego, chyba kolegów/przyjaciół). A tutaj jeszcze oczywiście jego zdjątko wyciągnięte z filmików:


Zapewne pojawi się jeszcze w zimowych fotowarsztatach ;p
Aaa tak btw: zimowe fotowarsztaty przewidziałam na Luty!

Oprócz tego...
Otrzymałam od kuzynki ręcznie wykonaną przez nią sztalugę dla LPS'ów!!!
DZIĘKUJĘ DREAMERKO!!! ;*


Wymiary do nich pasuja :)
No... teraz tylko znaleźć PetShopa malarza................................... nie wiem.... może żyrafka Zuri????
Jejku... ją to już do wszystkiego biorę -,- nie dość,  że to ona przejęła nową deskę do prasowania i prasuje ciuchy, jest jakąś ważną reporterką czy kimś tam z PetShop'owej telewizji, specjalistką od jesiennych kreacji to jeszcze malarka??
Ale tak serio to ona pasuje na nią!!!!!!!!!!!!!!!! Ej chyba jeszcze paru kandydatów znalazłam ;O Dobra ciii od tego będzie inna nocia (...)

Poza tym wzięłam od babci parę fajnych rzeczy przydatnych do mych zmagań z LPS'owymi meblami czy innymi dodatkami.

Wrażenia z tygodnia
Nie będę wam wszystkiego opisywać, bo zajęłoby mi to hm... kolejną godzinę? Dwie? Mimo to, napomnę wam, że zorganizowałyśmy wielkie spotkanie naszych wszystkich LPS'ów! :D
Zrobiłam parę foteczek, ale w większości są tam tylko moje LPS'y. Na innych były też jej, ale te zdjęcia wyszły troszkę niewyraźnie i... poszły do kosza :/
Wstawiam jedno, grupowe:


Tam na samej górze, jak jest ten mrówkojad, szynszylek i biedronki to, to są jej LPS'y. Reszta była gdzieś z boku. A przy tym jakby  'ognisku' sidzi większość mych ziomeczków i dziewczyn, a po lewej kilka jej LPS'ów, Jakby ktoś zauważył, to mamy te same charty z tym, że mój ma strój ziomkowy.
Na samym środeczku, centralnie przed wami:moja Am'ka (Amy). Ostatnio zrobiłam jej taką jakby chustko - opaskę na głowę w stylu Tumbrl Girl czy tam Bad Girl.
A co z tą resztą mych zdjęć? Pokażę wam kiedyś....
A wy macie "Zniszcz Ten Dziennik"? Zrobiliście w nim coś nowego niedawno?
Bajka! ;)

xxCandy




ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Maskonur: To dobrze ^^ Oki.
Kawaii Irin: Yhm. Nom, ja też wolę tamte, ale jak te się troszkę ozdobi, dorobi ubranka, to serio nie są takie złe ;)  I są takie śmieszniejsze od tamtych hah.
Loke: Dzięki ;)  Szkoda, że już nie masz :(
Wolfy: Dziękuję :)

7 komentarzy:

  1. Ah,te czasy gdy miałam "Zniszcz ten dziennik"... A potem miałam "To nie książka" ale koleżanka mi podarła całą (Eee...). A zobaczę, zobaczę filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No miałam ,,Zniszcz ten dziennik" ale to było gdzieś 2-3 lata temu. Pamiętam że po zrobieniu wszystkich zadań powiększył swoją objętość dwukrotnie xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. No nwm co napisać xd filmik zobaczę, a śmiechu serio było dużo :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Film prywatny możesz obejrzeć tylko ty [lub każdy kto ma hasło do twojego konta]. Jeśli chcesz dać filmik tylko dla czytelników musi on być niepubliczny ;)
    A w ogóle ludzie jeszcze robią te filmiki ze ZTD innymi takimi XDDD?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bober uroczy :D A filmik mi się nie otwiera...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny bóbr :3 Ja nie miałam "Zniszcz ten dziennik" choć moja sis cioteczna miała >.<

    OdpowiedzUsuń