niedziela, 8 stycznia 2017

LPS & Shopping #2 - Wielkie marzonka i wielka okazja ;3


Witajcie kochani! :)
Gdzieś tak zaraz po świętach zamówiłam sobie 3 nowe LPS... I TE 3 TO MOJE WIELKIE MARZENIAAAAA!!!!!! ♥
Nie przepadam za OLX-em, a jednak! Jednak je tam kupiłam!! :o
Nie doszłoby do tego gdyby nie fakt, iż była to po prostu 'wywęszona' przeze mnie okazja. Codziennie kilkanaście razy sprawdzałam nowe oferty... znalazłam! Znalazłam okazję! mało wyświetleń, wiarygodna no to.... kupuję! ;D
Przesyłka doszła dość szybko ^^


Ciekawi co się tam kryje?? Otwieramy??



Aaaaa ta chwila (...)

I proszę! Te trzy LPS-ki!


Jamniczka #556 i króliczek #557 z zestawu walentynkowego oraz chihuahua #1060!                 .
Były moimi naprawdę wielkimi marzeniami... . Każdego kupiłam za 10 zł. Tak, jamniczkę też ♥ Wielka okazion, nie myślałam, że mi się kiedykolwiek uda, ale jednak :) Potrzeba tylko cierpliwości i częstego sprawdzania ;* Dlatego nigdy nie kupuję PetShopów za więcej niż 30 zeta, czekam na okazjeeeeee ;p
Teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że mam już 3 POP'y. Nie żebym była taka tego za nimi, ale mi się one zwyczajnie podobają (nie wszystkie!!), a jamniki to już zwłaszcza <333
Jamniczka będzie brała udział w jakimś ważnym serialu na YT, którego stworzę w Wakacje i koniecznie musi mieć jakiegoś boy'a (nie Trampka, bo on jest z Jessiką - Bassetem). W związku z tym wybrałam dla niej Collie #853, który także jest moim wielkim marzeniem i muszę go zdobyć przed Wakacjami... Oni tak do siebie pasują!! ;3
Chihuahua nazywa się Rachell (czyt. Rejczel), a reszta imionek jak na razie nie ma :/

STAN: Każda figurka miała lekko brudną główkę z tyłu (do bezproblemowego umycia ;p), a jamniczka minimalistyczną mazkę zieloną farbką na oczku (na szczęście dało się ją w większości zmyć).

Czeka na was jeszcze jeden Shopping sprzed Świąt! To, że wcześniej się nie pojawił to sprawka "Hello Christmas!" - nie chciałam tego rozbijać :/
Zmykam, życząc wam LPS-owych okazji! :D

Candy ;*


ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Kawaii Irin; Oki, nie ma sprawy ;p
Loke i Makonur: Oj tam, na pewka nie było tak źle ;) 
Plamcia LPS: Dziękuje!! :)

6 komentarzy:

  1. 10 zł za popa? Szczęściaro Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne lpsy a zwłaszcza te jamniczki☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, szczęściara 😹 Ja raz w życiu na OLX znalazłam 'świetną' okazję ze spanielkiem (zapomniałam numerku XD). Gdy przyszedł była to podróba 😿 No niestety... miękka główka,za duży jakiś, no i po prostu szkoda słów 🙊

    OdpowiedzUsuń
  4. No jakie szczęście xxCany :) Mega lps. Wg co tam oglądasz na YT obok mnie??

    OdpowiedzUsuń