czwartek, 20 października 2016

LPS: Konkurs u Plamcia LPS - ozdabianie zdjęć

Krótka notka! ;p
Ostatnio zorientowałam się, że Plamcia LPS z bloga Little Wings LPS organizuje konkurs na przerobienie wykonanych przez nią zdjęć jej PetShopów. A, że ozdabiać zdjęcia uwielbiam (w edytorze na telefonie) tak więc biorę w nim udział. 
Praca na konkurs:




W międzyczasie nie pogardziłam sobie ozdabianiem drugiego zdjęcia:




WRAŻENIA
No muszę przyznać, że miło mi się ozdabiało :)
Fakt... - pierwszy raz biorę udział w takim "LPS-owym, blogowym" konkursie. 

*W tytule wpisałam w cudzysłowie "ozdabianie zdjęć", nie uznawajcie tego jako tytułu konkursu, napisałam tak sobie żeby było wiadomo co i jak. 

* Napis "Candy" z gwiazdeczkami na zdjęciach to fragment nazwy edytora. Korzystałam z naklejek w nim zawartych, tak więc jest on tam widoczny.

Papa ♥
xxCanda

ODPOWIEDZI DO KOMÓW Z POPRZEDNIEJ NOTKI:
Plamcia LPS: Dziękujee  =^^= O to chodziło! ;D
Maskonur : Cieszę się, dziękuję!! :D
Alicja: Hii!

2 komentarze:

  1. Śliczne <3 Dziękuję za oddanie pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, szkoda, że te trzy lata temu nie wiedziałam o tym konkursie. A z chęcią bym wzięła udział, bo także uwielbiam robienie różnych grafik. C:
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń