sobota, 1 października 2016

LPS: Fotowarsztaty "Szkoła" (cz.1)

Hejcia!
Tak jak widzicie, wzięłam się za systematykę (NARESZCIE), tak więc oto sobotnia notka!
Wrzesień... co wam się najbardziej kojarzy z tym miesiącem? Bo mi oczywiście od razu nasuwa się wyraz "szkoła" :( Na szczęście mam moich małych pomocników, z którymi się wspólnie uczę i odrabiam lekcje. ^^
Postanowiłam, że podzielę się z wami moimi fociami z wspólnie spędzonymi z LPS chwilami na biurku.

Pamiętna chwila czytania lektury na j.Polski z Keksikiem...


Trampek (Mój kochany jedyny Collie) dumnie zajął miejsce na zeszycie od chemii. :D

Okazuje się, że bałagan, także można nieźle wykorzystać do fotografowania ;)



Przerwa na telefonik?

Podsumowując: Nie jestem w stanie siedzieć przed książkami przy biurku bez choćby jednego LPS-a. Zawsze sobie jakiegoś na biurko stawiam, a czasem zabieram, któregoś do szkoły. Heh.
Myślę, że tego typu nocie mogę nazywać "LPS: Fotowarsztaty", gdzyż mają właśnie taki charakter.

To już koniec dzisiejszej noci. Jeśli, także lubicie gdy w nauce pomagają wam wasze ulubione figurki pochwalcie się swoimi relacjami.
No to... do następnej notki.
Bye ♥

xxCanda

5 komentarzy:

  1. U mnie na biurku stoją aktualnie cztery Petki :D
    Jaką lekturę czytasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz czytam "Balladyna". Ale wcześniej z Keksikiem czytaliśmy "Dwanaście prac Herkulesa" (Wersja druga: Nie ta z mitologii greckiej, ale taka no... z takim detektywem. Autorka: Agatha Christie.)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Mój pies nazywa się Keksik xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Muszę także wziąć kogoś do pomocy, gdy będę męczyć się z matmą ;\\ ;P
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń