niedziela, 30 października 2016

Sesja zdjęciowa #1 - Amy w 2016 r. (nowa jamniczka)

Cześć ponownie.
Obiecałam wam już drugą dzisiaj notkę, tak więc oto ona.
Jamniczkę nazwałam "Amy" (czyt. Emi) :)
Przed wami sesja zdjęciowa nowej jamniczki (o której mowa była w poście poprzednim)

Zdjęć wiele nie jest, ale jak to mówią "co za dużo to nie zdrowo!"

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Pierwsze trzy z samochodu.























Pomożesz mi zrobić to zadanie? ;p

w dzień kiedy zgubiłam drugiego kolczyka od pary... :(

Dwa ostatnie zdjęcia rozbiły sesyjkę.. były robione przy sztucznym oświetleniu.

♥♥♥


♥♥♥

Wo hoho! Ale notek w ten weekend. Pracowicie... hehe. Ciekawe tylko kiedy się wezmę za nowy wygląd bloga >o<
Szykujcie się na jutrzejszą Halloweenową notkę!!
Bye bye! ♥

xxCanda

ODPOWIEDZI DO KOMENTARZY Z POPRZEDNIEGO POSTA:
MeCatze: :)
Loke: Tak wiem...

No właśnie: Sorki za pomyłkę. Powinnam napisać, że mam "pół-POP'a" czy jakoś tak. Bo ich cena nie jest niska, ale jednocześnie nie wyższa od "POP'ów". Tak czy siak okazja była i to nie mała ;D

1 komentarz:

  1. Fajnie zdjęcia, ale może trochę mniej przerabiaj? Są ładne same z siebie, nie musisz połowy zaklejać <3
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń