poniedziałek, 31 października 2016

#1 Wszystko i nic o LPS - Halloweenowe zestawy

BŁAHAHAHAHA!!! (Już na wstępie hehe)
DZIŚ HALLOWEEN!! :D


◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
To jest... eee co to ma być?? Nowa oddziałka?? No ok... może chociaż trochę przypomina marny lampion z dyni (inwestycja w Halloweenowe nastroje xD)
Ostatnio zbytnio się rozluźniłam z pisaniną w tych notkach... PORA NA KONKRETY!
◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
(Dopiero teraz się skapłam, że wystarczyło to skopiować xDD - mądra ja)

Miałam spory dylemat z wykonaniem tej noci. W końcu było parę opcji:
♣ Halloweenowe DIY
♣ --|-- Poradnik
♣ --|-- w Sweet LPS World
♣ --|-- Historyjka
♣ --|-- Zestawy LPS + oceny
♣ O tym jak można spędzać Halloween z LPS itd.
Można by na ten temat tworzyć wiele notek, a święto to, tylko jeden raz w roku :(  Dzisiaj zdecydowałam się na pkt. 5. Tym samym zapoczątkował on nową serię: "Wszystko i nic o LPS" (którą planowałam już wcześniej) nie bijcie za nazwe . Właśnie w tego typu postach znajdziecie informacje o LPS : ich historię, lps brokatowe, breloczki, pluszaki itp. 
* W takich postach nie oceniam zestawów, mogę jedynie wstawić "moją opinię", ponieważ oceniać będę tylko LPS pojedynczo - figurki. *
◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
Pora na uuuupiorneeee zestawy! ☻

1. Czarny kotek Shorthair #994 + dynia


MOJA OPINIA: Kotek - moje marzenie ♥. Zakochałam się w nim odkąd ujrzałam go w serialu "Teenagers" na YT u ThePuddnigLPS (Gorąco polecam jej kanał!! Jest świetny i taki dopracowany!). Wcielił się on w rolę "Spike" <33. A dynię dostanę na gwiazdkę z innymi akcesoriami... za rok już pewnie znajdzie się w Halloweenowych sesyjkach zdjątkowych ;p Uważam, że idealnie nadaje się na rekwizyt do takich właśnie zdj, filmików, ozdoby półki z lps'kiem w środku, bądź po prostu do zabawy ^^

2. Halloweenowa tuba: Boxer  #1079 i Pająk  #1078 + ubranka



MOJA OPINIA: LPS'ki - myślę, że nie są złe, ale mogło być lepiej >o< . Natomiast bardzo podobają mi się ich ubranka :3, tak więc razem z dynią zamówiłam sb kapelusz. Strój duszka, myślę można równie dobrze zrobić z chusteczki, czy z materiału bezproblemowo, tak więc jego nie wybierałam ;)
Ale btw to naprawdę okej dopasowane tło - bardzo nawiązujące do święta. Warto kupić ten zestawik.

3. H.Tuba: Nietoperz i Kot (numerki dam kiedy indziej, bo mam trudności ze znalezieniem)





MOJA OPINIA: Zestaw suuuuperaśny! Emmm chciałabym mieć jakiegoś nietoperka, nie mam żadnegooo :( Kotek przesłodki i te stroje mmmm...  :)

4. H. Tuba: małpka i konik


 MOJA OPINIA: Ojojoj... no te LPS'ki takie średnie, ale ok. Strój małpki niczego sobie, kapelusz też spoko. I kolejne dopasowane tło. :) Tak trzymać! ☺

5. H. Tuba: pers, żółw i królik



MOJA OPINIA: Przez ubranko króliczka przyjęło się, że to także Halloweenowy zestaw, ale czy naprawdę? Zwierzątka myślę: robione "na odczep się". Brak tematycznego tła pogarsza sytuację, w dodatku takie jaskrawe. ;(

KONIEC
To co? Mamy łącznie 5 zestawów - tak jak pkt na tapecie *o* (dopiero teraz się dowiedziałam xD)
W przyszłym roku wybiorę pkt.6, więc będzie ciekawiej no i... chyba zacznę się przygotowywać w Wakacje xD

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘
A tych "lampionów" będę używać co roku ;D
Myślę, że ta nocia zostawiła choć niewielki ślad po tym święcie. Wstawiona późno, no sorka. Ale Halloween to tradycja taka no... nocna. Spadam oglądać halloweenowe krótkometrażówki.
A wy lubicie halloweenowe animacje? Piszcie w komach :)

PS. Niektóre moje LPS już mają prawie całe stroje ^^ , ale ta noc = masa pracy
Bye bye! ♥

xxCanda

3 komentarze:

  1. Wow, dziękuje za polecenie Bloga! <3 Post super, chciałabym mieć tubę nr 1 (choć drugi LPS mi się nie podoba XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszego kotka miałam, ale...zgubiłam podczas wakacji. A właściwie wpadł mi do morza :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh... ja mam OGROMNĄ awersję do Halloween, jeśli można to tak nazwać, ale post i tak super <3
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń